Avatar billede privat Nybegynder
29. maj 2004 - 23:12 Der er 12 kommentarer

Program til web design-redigering

Hej jeg søger et program der er idiot sikret.
Dvs at jeg selv skal rette jævnligt på min hjemmeside,som jeg ikke selv har bygget,og den er lavt med noget ftp???
jeg har hørt at der findes et program der skulle være idiot sikret,til sådan nogle som mig der ikke har den helt store forstand på redigering af hjemmeside.Hvad hedder dette program,eller de ??,og findes de i FREE versioner.
Avatar billede Kengun Praktikant
29. maj 2004 - 23:37 #1
Frontpage er programmet for dig. Hvis du kan bruge Word så kan du bruge Frontpage. FTP er forskellige programmer der bruges for at lægge websiden op på nættet. Hvis din server i tillegg kører med Frontpage Extensions så trænger du ik bruge FTP og du trænger helre ik tænke på hvilke file som du har ændret på og som må lægges op. Frontpage holder orden på hvilke sider du har ændret og ved tryk på en knap så er det hele opdateret på internet.
Avatar billede cob Nybegynder
30. maj 2004 - 00:01 #2
MEN det er ikke gratis...
Avatar billede m_els Nybegynder
30. maj 2004 - 00:04 #3
Dreamweaver er et rigtig lækkert program...du kan downloade en trial her: http://www.macromedia.com/software/dreamweaver/
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
30. maj 2004 - 12:27 #4
Jeg bruger selv Dreamweaver ....men er du total nybegynder, og ønsker du at sætte dig ind at lave "rigtige" hjemmeside, altså bruge en masse tid for at lære f.eks. Dreamweaver, skulle du prøve et program som NetObjects Fusion.

Der findes faktisk en lidt ældre udgave af den "NetObjects Fusion MX" gratis med det sidst nummer af Komputer så jeg hos en ven. Det er en version som har et par år på bagen, men virker helt fint ....desværre er den kun på engelsk.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
30. maj 2004 - 12:29 #5
øhhhh ----  'og ønsker du IKKE at sætte...' skulle der have stået i første linie
Avatar billede eht Nybegynder
16. juni 2004 - 08:21 #6
Jeg har god erfaring med et program der hedder Namo Webwriter fra www.mano.com
Ligefrem idiotsikret er der nok ingen programmer der er.
Det er ikke gratis, men ikke så dyrt.
Avatar billede mobius6 Juniormester
06. juli 2004 - 18:25 #7
...ftp betyder FILE TRANSFER PROTECOL er er blot en måde at overføre data
fra en maskine til en server (anden computer)

Som de andre er inde på er det en HTML EDITOR du har brug for
og nok helst en af de simple...
Dreamweaver er meget kompliceret og ikke særligt rart for begyndere
frontpage (som kengun er inde på ) er nok mere dit niveau
men du kan sagtens øve dig i hvilket somhelst editor prog.
der findes MASSER af GRATIS editore på nettet

Gå på google og skriv: FREE HTML editor (så er det bare at grabbe til fadet :)
Avatar billede fossah Nybegynder
02. august 2004 - 16:48 #8
Microsoft Frontpage - MEGET let program, som laver HTML koden for dig blot ved at du trykker på forskellige knapper.

Dreamwaver - Det samme som Microsoft Frontpage. Meget let og laver koden for dig.
Avatar billede mobius6 Juniormester
16. januar 2005 - 13:17 #9
er det lukketid ?

:)
Avatar billede mobius6 Juniormester
19. juli 2005 - 13:37 #10
vi prøver igen
lukketid???
Avatar billede Athlass Nybegynder
11. november 2010 - 10:46 #11
Det besdt program i markedet er Joomla CMS/ drupal CMS/ Typo3, der kan bruges til at redigere og opret sider på en kort tid, kan også hjælp med at updatere database, tilføre indhold uden at være ekspertr i HTML & CSS el. noget andet
Avatar billede Athlass Nybegynder
11. november 2010 - 10:46 #12
Det besdt program i markedet er Joomla CMS/ drupal CMS/ Typo3, der kan bruges til at redigere og opret sider på en kort tid, kan også hjælp med at updatere database, tilføre indhold uden at være ekspertr i HTML & CSS el. noget andet