Avatar billede beste Nybegynder
29. maj 2004 - 22:40 Der er 7 kommentarer

Kvalitetskontrol af webhotels ydbydere?

Jeg skrev først på ugen efter hjælp til  et billigt webhotel , samt domæne navn. Der kom en del gode links .Jeg har svært ved og  sortere ud i den jungle af udbydere. Er det annerkendte firmare og hvad står de for?. Jeg står  i øjeblikket og vakler i mellem valget af Hostingsuite.dk, samt Surftown.dk. Er der nogen der kender til de 2 udbydere?  Hotellet jeg skal bruge skal understøtte  FrontPage Extensions til upload af  min side. den ligger på Jubiis tripod server nu og den er designet i microsoft  frontpage . Server plads skal minimum være 50 mb.Der behøves ikke være telefon support, men gerne e mail support.
Avatar billede beste Nybegynder
30. maj 2004 - 10:12 #2
Jeg har læst lidt på de links og uanset hvilke webhotel der findes er der nogen der har noget negativt og sige til det.Jeg har kikket på GigaWeb, da var billige og tilbyder 150 mb serverplads ogFrontPage Extensions til upload. Der er ikke tlf support, men min side er kun en hobby side og der er mail support. Jeg har så set der er nogen der mener de intet forstand har på hosting. De 2 første udbydere jeg havde kikket på mener en del kunder der er problemer med stabilitet. Så jeg er ikke blevet ret meget klogere i min søgen.
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. maj 2004 - 12:13 #3
Hvis du skal bruge Frontpage Exp. så ville jeg nok skrive ud til de udbydere du overvejer at bruge. Spørge om de tilbyder adgang til rigtig frontpage ext. - svare de ja og det ikke virker kan du få dine penge igen. Ellers er de spildt.

Mange af de lowhost bruger kun Linux/Unix hvor Frontpage ext. ikke altid virker så godt som man håbede inden man betalte.
Avatar billede beste Nybegynder
30. maj 2004 - 12:21 #4
Tak for dit råd. Jeg har nemlig selv studset lidt over når der stod Linux/Unix .
Jeg har skrevet til nogen af udbyderne og der har jeg skrevet jeg gerne vil bruge frotpage extension og siden er lavet i frontpage.
Avatar billede locmusic Nybegynder
30. maj 2004 - 17:33 #5
HostingSuite.dk er kendt for at levere en rigtig god service, og stabiliten kan måles på samme niveau som scannet.dk...der står lidt om deres forbindelse her:

http://www.hostingsuite.dk/information.htm
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. maj 2004 - 17:45 #6
Tror nu ikke at de er ret kendte for hverken godt eller skidt. Vælger med en del steder og de bliver nævnt, men bestemt ikke "kendt" på den måde du giver udtryk for.

Dertil har de ikke været på marked i et år endnu, derfor har de klart heller ikke ret meget negativ omtale som andre og ældre udbydere, da det altid tager tid at starte og få bygget en kundeportefølje.

De køber deres produkter igennem enavn.dk ser det ud til, de har haft en del stabilitet´s problemer, men ellers meget godt rystet på marked :)
Avatar billede beste Nybegynder
31. maj 2004 - 00:46 #7
Jeg har nu bestilt webhotel og domæne hos Surftown. Jeg kontaktede dem igen og forhørte mig FrontPage og det siger de ja til.
og endnu en gang tak for hjælpen fra en computer nørd.