Avatar billede treypocca Nybegynder
29. maj 2004 - 20:14 Der er 7 kommentarer

Søger program til at streame fra min 6230 via BT til internettet

hej

Titlen skulle gerne sige alt, men her kommer det igen:-) Det jeg ønsker er et program til at streame fra telefonens kamera til internette via BT.
Avatar billede simonvalter Praktikant
29. maj 2004 - 20:29 #1
Avatar billede treypocca Nybegynder
29. maj 2004 - 21:20 #2
Nope - ikke lige det tror jeg. Den skal kunne sende live video fra telefonen til internettet.
Avatar billede simonvalter Praktikant
30. maj 2004 - 11:28 #3
ok jeg kan ikke finde nogen programmer der kan klare det.. er du sikker på der er lavet nogen der kan?
i J2ME med midp 2.0 + jsr 135 er det måske muligt at skrive en lille webserver der sender streamen fra kameraet, men jeg skal ikke kunne sige det med sikkerhed, og BT's system skal også kunne klare det.. hvordan det er bygget op i deres ende ved jeg ikke.
Avatar billede treypocca Nybegynder
30. maj 2004 - 21:56 #4
Ja, det var noget i den retning. Jeg er slet ikke sikker sådan er program findes. Men nu vi du snakker om webserver er der lavet et program som kan dette?
Avatar billede simonvalter Praktikant
30. maj 2004 - 22:37 #5
jeg kender ikke lige nogen, men det skulle være muligt at lave en.

du kan jo begynde at kigge på programmering til telefoner selv.. men jeg vil lige advare dig om at hvad der måske virker i en emulator virker nødvendigvis ikke på en telefon ;)

der er en lille intro til det her
http://javabog.dk/vp/kapitel13.jsp

nokia har et developer kit til det på deres hjemmeside
Avatar billede treypocca Nybegynder
30. maj 2004 - 23:31 #6
Kender alt til - Havde Java for to semestre siden:-)
Avatar billede simonvalter Praktikant
30. maj 2004 - 23:46 #7
jamen så skulle det ikke være noget problem
du kan hente developer tools her
http://www.forum.nokia.com/main.html