Avatar billede ctv! Nybegynder
16. februar 2001 - 13:52 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Tag Wall

Hej

Jeg ville høre om der var nogle der kunne hjælpe mig med at finde en kode - så min Tag Wall kun tillader at filen bliver kørt fra min server. Det er fordi min tagwall har en begrænsning på hvor mange tegn der kan skrives - men nogle synes det er sjovt at gå ind og køre mit script fra deres egen server - og så har jeg hørt at man kan sætte en kode ind - der kræver at den bliver kørt fra min egen server.

Håber der er nogle der kan hjælpe mig... :)

CTV!
Avatar billede milo Nybegynder
16. februar 2001 - 13:57 #1
Kom med koden til din tagwall, da den skal implementeres! Du kan hjøst sandsynligt ikke bare smække den ind i...
Avatar billede ctv! Nybegynder
16. februar 2001 - 14:03 #2
<?
if($farve && $navn && $tag) {
$tag = ereg_replace(\"<\",\"&lt;\",$tag);
$tag = ereg_replace(\">\",\"&gt;\",$tag);

$fil = \"tagwall.txt\";
$mam = time() - 7200;
$tid = date(\"l d F H:i:s\",time());
$str  = \"<tr><td valign=\\\"top\\\">$tid</td><td  valign=\\\"top\\\" nowrap><a href=\\\"mailto:$email\\\">$navn</a></td><td><font color=\\\"$farve\\\" valign=\\\"top\\\">$tag</font></td></tr>\\n\";

$fp = fopen($fil, r);
if($fp) {
$filArray = file($fil);
$result = implode(\"\", $filArray);
$result = \"$str$result\";
fclose($fp);
}
$fp = fopen($fil, w);
if($fp) {
fputs($fp, $result);
fclose($fp);
}

header(\"location: tagwall.php3\");
}
?>
</table>

<font face=\"verdana\">

<form action=\"tagwall.php3\" method=\"post\">

<table border=\"0\" align=\"center\">
<tr><td><b>Farve:</b></td><td><b>Navn</b></td><td><b>Email:</b></td><td><b>Tag:</b></td><td></td></tr>
<tr><td><select name=\"farve\"><option value=\"white\">Hvid</option><option value=\"#FF0000\">Rød</option><option value=\"#0080FF\">Blå</option><option value=\"#00FF00\">Grøn</option><option value=\"#FF00FF\">Lyserød</option></select></td><td><input type=\"text\" name=\"navn\" maxlength=\"40\"></td><td><input type=\"text\" name=\"email\" maxlength=\"40\"></td><td><input type=\"text\" name=\"tag\" size=\"40\" maxlength=\"200\"></td><td><input type=\"submit\" name=\"skriv\" value=\"Skriv\"></td></tr>
</table>

</form>

<table width=\"650\" border=\"0\" align=\"center\">
<tr><td><b>Tid:</b></td><td><b>Navn:</b></td><td><b>Tag:</b></td></tr>
<?
readfile(\"\");
?>
Avatar billede kenneth_ Nybegynder
16. februar 2001 - 14:17 #3
Avatar billede milo Nybegynder
16. februar 2001 - 14:19 #4
ja men det hjælper jo ikke på hans problem !
Avatar billede milo Nybegynder
16. februar 2001 - 14:20 #5
personen vil have den tagwall han allerede bruger til at funke som den skal...
Avatar billede milo Nybegynder
16. februar 2001 - 14:45 #6
<?
if (!preg_match(\"STIEN TIN TIL HJEMMESIDE HER\", $HTTP_REFERER)) {
print \"Dit request til wallen er ikke tilladt!!!\";
exit;
}
if($farve && $navn && $tag) {
$tag = ereg_replace(\"<\",\"&lt;\",$tag);
$tag = ereg_replace(\">\",\"&gt;\",$tag);

$fil = \"tagwall.txt\";
$mam = time() - 7200;
$tid = date(\"l d F H:i:s\",time());
$str  = \"<tr><td valign=\\\"top\\\">$tid</td><td  valign=\\\"top\\\" nowrap><a href=\\\"mailto:$email\\\">$navn</a></td><td><font color=\\\"$farve\\\" valign=\\\"top\\\">$tag</font></td></tr>\\n\";

$fp = fopen($fil, r);
if($fp) {
$filArray = file($fil);
$result = implode(\"\", $filArray);
$result = \"$str$result\";
fclose($fp);
}
$fp = fopen($fil, w);
if($fp) {
fputs($fp, $result);
fclose($fp);
}

header(\"location: tagwall.php3\");
}
?>

sølle 30 points...fedterøv :)
Avatar billede milo Nybegynder
16. februar 2001 - 14:47 #7
ups, glemte noget ..DOH

<?
(!preg_match(\"/STIEN TIL DIN HJEMMESIDE HER/i\", $HTTP_REFERER)){
print \"Dit request til wallen er ikke tilladt!!!\";
exit;
}
if($farve && $navn && $tag) {
$tag = ereg_replace(\"<\",\"&lt;\",$tag);
$tag = ereg_replace(\">\",\"&gt;\",$tag);

$fil = \"tagwall.txt\";
$mam = time() - 7200;
$tid = date(\"l d F H:i:s\",time());
$str  = \"<tr><td valign=\\\"top\\\">$tid</td><td  valign=\\\"top\\\" nowrap><a href=\\\"mailto:$email\\\">$navn</a></td><td><font color=\\\"$farve\\\" valign=\\\"top\\\">$tag</font></td></tr>\\n\";

$fp = fopen($fil, r);
if($fp) {
$filArray = file($fil);
$result = implode(\"\", $filArray);
$result = \"$str$result\";
fclose($fp);
}
$fp = fopen($fil, w);
if($fp) {
fputs($fp, $result);
fclose($fp);
}

header(\"location: tagwall.php3\");
}
?>
Avatar billede ctv! Nybegynder
16. februar 2001 - 15:06 #8
Det er korrekt Milo! Det hjælper ikke mit problem! Sådan! :)
Avatar billede ctv! Nybegynder
04. marts 2001 - 14:38 #9
Hmm... Der var mange der svarede!