Avatar billede helpwantedfast Nybegynder
28. maj 2004 - 10:05 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hva koster et prof webdesign af denne side

Jeg har fået en henvendelse fra TurboChip, om at finde et webdesign firma, som kan lave en hjmemside for dem:

Helst i Flash, men ikk for indviklet og skal indeholde de samme ting som den gør nu!!

Det skal være en side der siger "Speed" når folk kommer ind på den!

Hvem kan klare det, og til hvilken pris??

Tak!
Avatar billede retep Nybegynder
28. maj 2004 - 10:17 #1
5.995 ex. moms, det er godt nok ikke med flash, men det er med administrationsmodul så de / I selv kan vedligeholde siden ;)

http://www.atorbital.com/
referencer på
http://www.atorbital.com/ref.php

Mvh
Retep
Avatar billede helpwantedfast Nybegynder
28. maj 2004 - 10:35 #2
Desværre, de vil hellere have det i flash... eller noget der minder om det!
Avatar billede _michael_ Nybegynder
28. maj 2004 - 11:00 #3
Hvad er hjemmesiden nu, så man kan se hvad der er på sitet nu.
Jeg kan sagtens lave opgaven for dig/jer i flash med tilhørende administration, hvor I selv kan gå ind og rette i teksterne osv...
du kan kontakte mig på michael at haiku.dk
Avatar billede helpwantedfast Nybegynder
28. maj 2004 - 11:08 #4
Avatar billede oersted Novice
28. maj 2004 - 11:18 #5
Send gerne en mail til jspr[at]jspr.dk - så gi'r jeg en pris på et site i Flash
www.jspr.dk
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2004 - 12:47 #6
Jeg kan godt lave noget til dem/jer, men hvis du vil skrive lidt mere om opgaven gerne på min mail osj@device.dk

Så vil jeg se på det og sende et tilbud til dig.

MVH
Ole Jørgensen
Avatar billede cybermike Nybegynder
28. maj 2004 - 20:07 #7
Og som den erfarne (re)seler det er har du selvfoelgelig advaret om hvor usmart(snotdumt) det er at lave en side i pure flash?
Avatar billede _michael_ Nybegynder
28. maj 2004 - 20:22 #8
cybermike> Hvem retter du henvendelse til?
Avatar billede fez0 Nybegynder
30. maj 2004 - 11:20 #9
Jeg kan lave en perfekt kombination til dig/her i både flash og HTML med god grafik
se mine referencer på www.designsbyfez.com

evt. interesseret, kontakt mig på fez@designsbyfez.com - og vi finder en rimelig pris.

Jeg har ikke arbejdet på en hjemmeside i noget tid nu, så jeg ville blive utrolig glad for at påtage opgaven for jer.
Avatar billede nnadk Nybegynder
01. juni 2004 - 19:44 #10
Send min et mail på nnadk@hotmail.com, så skal jeg sende dig en række referencer på flashløsninger vi har lavet.

Vi har stor erfaring og ekspertise inden for ActionScripting og har lavet en lang række store avanceret databasebaseret flash løsninger, primært for danske virksomheder.

Jeg kan se at TurboChip benytter sig af en online shop løsning, vi har bl.a. erfaring med, at fuldt integrere online shops i flashløsninger. Send mig en mail og vender hurtigst tilbage.
Avatar billede korfits Nybegynder
06. juni 2004 - 10:22 #11
Skal den laves 100% i flash, eller bare med små flash ting på siden ?
Avatar billede grafikeren Nybegynder
17. september 2004 - 14:44 #12
Fandt I en løsning? Ellers kan jeg måske hjælpe: www.SkovhusWebdesign.dk