Avatar billede jjs_new Nybegynder
28. maj 2004 - 08:30 Der er 5 kommentarer

Sende email via batchjob

Hejsa

I Concorde XAL har man mulighed for at angive email på linie med print osv... i forbindelse med afvikling af en rapport. Her får man bla. mulighed for at angive modtager, emne, og tekst i dertil inrettede felter og det virker fint :-)

Men lægger jeg dette job i batchkø til afvikling  senere på dagen virker det ikke?? XAL lukke rigtig nok en mail op, men udfylder ikke felterne til modtager, Emne, osv. Rapportens indhold ligger dog rigtig nok i mailen...

Hvad er problemet? Håber der er nogen der har erfaring på området.

Mvh
Jan Schneider
Avatar billede jjs_new Nybegynder
02. juni 2004 - 08:37 #1
Slet ingen der ved noget?`

Mvh
Jan
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2004 - 12:32 #2
Hvilken version af XAL?
Avatar billede jjs_new Nybegynder
02. juni 2004 - 12:40 #3
Jeg bruger Version 3.10!
Avatar billede jjs_new Nybegynder
03. juni 2004 - 12:42 #4
#Rahp: Har du nogen ideer?
Avatar billede kmei Nybegynder
30. november 2004 - 10:21 #5
Bruger du outlook ??