Avatar billede lassevang Nybegynder
25. maj 2004 - 16:19 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Farcry Problem! Hjælp!

Hej.. Jeg har lige for en time siden købt Farcry så kom jeg hjem.. Og installerede det, registrede, genstartede, konfigurede spillet og så kommer der bare en sort skærm og lukker ned til skrivebordet..

Har en 2400 mhz comp og med 64 mb i grafik kort og 512 mb ram(bruger kun halvdelen)

Så hvad gør jeg???
Avatar billede eneq Nybegynder
25. maj 2004 - 16:23 #1
Hvilket gfx kort, og er det de nyeste drivere ?
Hvad siger din eventlog ?

Hvilket os `?
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
25. maj 2004 - 16:23 #2
Prøv en anden driver til grafikkortet..det ville nok være en god idé. Prøv også at lede efter debug filer som fortæller noget om hvad der gik galt, den ligger nok i farcry-mappen et sted :)
Avatar billede lassevang Nybegynder
25. maj 2004 - 16:29 #3
Geforce MX 440., Windows XP(seriøst? emnet er under Windows XP), Eventlog? Der er godt nok en der hedder log i mappen.. Men den er virkelig lang
Avatar billede eneq Nybegynder
25. maj 2004 - 16:32 #4
Hehe... jeg overså at den lå i denne kategori, men som jeg har sagt før, så
ville jeg opgradere din driver fra nvidia.com.

Eventloggen ligger i XP, under Administrative tools, går ud fra du har XP Pro ?
Avatar billede lassevang Nybegynder
25. maj 2004 - 16:37 #5
nej.. Home Edition.. Vent lige.. Downloader Driveren.. Tager li 5 minutters tid
Avatar billede lassevang Nybegynder
25. maj 2004 - 16:49 #6
Ja så har den downloadet.. Har installeret og genstartet.. Og prøvede at åbne Farcry... Men der sker stadig det samme.. Forstår stadig ikke det der eventlog?!
Avatar billede cp1 Nybegynder
25. maj 2004 - 17:06 #7
har du prøvet at bruge "Configure Far Cry" som er i menuen under Ubisoft-->Far Cry
Avatar billede koldborg Nybegynder
25. maj 2004 - 17:42 #8
du har alt for lille grafik kort til at køre farcry min 128mb har jeg læst .
Avatar billede koldborg Nybegynder
25. maj 2004 - 17:44 #9
har selv prøvet på 64 mb grafikkort det gik ikke godt.
Avatar billede cp1 Nybegynder
25. maj 2004 - 18:45 #10
system specs http://www.farcry-thegame.com/uk/system.php
jeg har et GeForce4 Ti 4200 64mb ram og ka køre spillet på "mellem" opsætningen..
Avatar billede lassevang Nybegynder
31. maj 2004 - 11:46 #11
.. Det virker godt nu.. Skulle bare sætte configurationen på LAV..
Avatar billede cp1 Nybegynder
31. maj 2004 - 12:19 #12
jeg lægger et svar så,hvis det var mig der ledte dig på sporet...
Avatar billede cp1 Nybegynder
21. juni 2004 - 12:57 #13
tak for point :)