Avatar billede sunelarsen Nybegynder
25. maj 2004 - 12:16 Der er 4 kommentarer

Min angangskode til winXP er blevet ændret

kort fortalt så skete der det at efter jeg havde afinstallaleret et spil poppede der en boks med en advarselstrekant men uen nogen tekst. Udover på "ja" og "nej" knapperne. jeg vælger så at trykke ja hvorefter min computer genstarter sig selv og da jeg så skal logge på kan jeg ikke komme ind.. Hverken med mit eget navn eller med administrator. Er ret forvirret og ville blive glad hvis der var nogen der kunne hjælpe..
Avatar billede svart Nybegynder
25. maj 2004 - 12:17 #1
Avatar billede mtholm Nybegynder
25. maj 2004 - 14:49 #2
hvad så hvis man ikke har diskettedrev ?
Avatar billede mtholm Nybegynder
25. maj 2004 - 15:04 #3
ps. sune kig lige her
http://www.eksperten.dk/spm/423978
Avatar billede sunelarsen Nybegynder
25. maj 2004 - 15:52 #4
ja som mtholmen siger har jeg ikke noget diskettedrev og min computer vil ikke boote fra den cd jeg har lagt det ud på.. nogen idéer??