Avatar billede rucer Nybegynder
15. februar 2001 - 15:02 Der er 8 kommentarer

chat

Hej. Kan man lave en chat i flash 4.
Og hvordan...?
Hilsen KVP
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. februar 2001 - 15:10 #1
Hva´ kan jeg sige. Jo det kan man godt.

Du skal have kombineret det med ASP/PHP eller et CGI-script. Så sådan et skal du også have eller få lavet.

/Nikolaj
Avatar billede rucer Nybegynder
15. februar 2001 - 15:13 #2
kan du ikke lave en tekst chat til mig som prøve. Så er du flink.

Svar nikolaj
Avatar billede milo Nybegynder
15. februar 2001 - 15:13 #3
Man kan ikke bare lige forklare hvordan du laver en chat! det er altså ikke bare lige \"klik\" så er den færdig...og så 15 points? tsk tsk
Avatar billede milo Nybegynder
15. februar 2001 - 15:13 #4
rucer>>what? for 15 points? det mener du ikke du vil prøve at få ham til...
Avatar billede fcs Novice
15. februar 2001 - 15:14 #5
milo>> Ta det nu roligt ;-) Det er jo ikke sikkert at rucer ved hvordan man laver en chat og derfor ikke ved hvor meget arbejde det kræver!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. februar 2001 - 15:19 #6
Jeg vil gerne hjælpe med forklaring, men ligefrem lave det. Nej, det bilver ikke mig.

Anyway en god chat i flash 4 kan du finde på www.pipey.com

/Nikolaj
Avatar billede milo Nybegynder
15. februar 2001 - 15:35 #7
fcs>>jaja..du har ret... :)
Avatar billede kanding Nybegynder
15. februar 2001 - 21:07 #8
Chat i flash kan godt være ret tungt for serveren fordi flash står og \"poller\" serveren hele tiden for at checkke om der er noget nyt. Shockwaves multiuser server sender kun når den modtager noget. Ikke ment at chat SKAL laves i shockwave, bare at det i flash kan være servere belastende.

John