Avatar billede gork Nybegynder
24. maj 2004 - 20:19 Der er 1 kommentar

Opsætning af trådløs / deling af ADSL

Jeg har en ADSL, som jeg skal have delt mellem 2 pc'ere.
ADSL-Routeren er forbundet til en switch. Pc#1 er forbundet til samme switch og kører fint på nettet.
Jeg har anskaffet mig 2 stk 3com access-points. Den ene har jeg sat til switchen og den anden til pc #2.
Kan man ikke dele forbindelsen på denne måde, eller er jeg helt forkert på den?
Avatar billede kenp Novice
24. maj 2004 - 20:26 #1
jo det kan du godt! hvis du i det accesspoint som du har sat i din computer sætter det til at køre som klient eller bridge.