Avatar billede beez Nybegynder
22. maj 2004 - 13:04 Der er 8 kommentarer

Sætte iframe's ind i en baggrund.

Hej, nogle der kan sætte iframes ind i denne baggrund og gøre den til .html objekt, og lade mig kopir det?

Her kommer baggrunden:
http://psyrex.users.whitehat.dk/chat_power/real_tekst_design_01.gif

Nede ved det rød-brune felt, skal der være en iframe som kaldes bund og der skal src være besked.php med NO scrolling.

Og i midten af baggrunden, under Logo'et (Real tekstchat)
Og ned til bunden skal der være en hvor src er tekst.php og med NO scrolling.
Avatar billede beez Nybegynder
22. maj 2004 - 13:06 #1
Avatar billede olebole Juniormester
22. maj 2004 - 13:09 #2
<ole>

Du kan skrive:
  <iframe src="besked.php" frameborder="0" style="position:absolute;left:100px;top:150px">

... og så kan du fedte lidt rundt med tallene, til iframe'en er korrekt placeret

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
22. maj 2004 - 13:09 #3
Nåja ... så skal den selvfølgelig afsluttes med </iframe>  ;o)
Avatar billede beez Nybegynder
22. maj 2004 - 13:12 #4
Er ikke så god til javascript / DHTML.. Vil du ikke nok gøre det for mig ;o) ?
Avatar billede olebole Juniormester
22. maj 2004 - 13:12 #5
Vi tager den lige én gang til  :)

<iframe src="besked.php" name="bund" frameborder="0" scrolling="no" style="position:absolute;left:100px;top:150px"></iframe>
Avatar billede olebole Juniormester
22. maj 2004 - 13:14 #6
Nej, det hele er gjort. Du skal bare prøve at indsætte nogle left- og top-værdier ... det ville min 11 årige datter kunne finde ud af - og for den sags skyld også min 82 årige far
Avatar billede beez Nybegynder
22. maj 2004 - 13:15 #7
DET tager 100 af år, at finde den kordinat
Avatar billede olebole Juniormester
22. maj 2004 - 13:20 #8
Må jeg til gengæld gætte på, det kun har taget dig 14-15 år at blive så snot forkælet? Få dog fumlevorterne op af lommen og klask dem i keyboardet.
Dette er et forum for hjælp til selvhjælp ... ikke en babysitter-ordning