Avatar billede mike_t Nybegynder
16. april 1999 - 00:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

mailto

Er der nogen der kan hjælpe med koderne til mailto kommandoen, sådan at e-mailadressen kommer til at stå i feltet CC. Jeg har behov for at der er tre der for den samme mail fra en formular.
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
16. april 1999 - 20:56 #1
Prøv dette her:

<A HREF="mailto:m.jensen@post3.tele.dk?subject=Subscribe to mailing list&cc=webmaster@michael-jensen.dk&body=I'd like to subscribe to the mailing list please">Link text</A>.

Det virkede for mig
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
16. april 1999 - 21:04 #2
ok, jeg så lige det skulle sendes til 3 e-´mail adresser, dette her skulle virke med 3 ogfleree-mail adresser:

<A HREF="mailto:m.jensen@post3.tele.dk?subject=Subscribe to mailing list&cc=webmaster@michael-jensen.dk; admin@michael-jensen.dk; test@michael-jensen.dk&body=I'd like to subscribe to the mailing list please">Link text</A>
Avatar billede michaelj Nybegynder
15. maj 1999 - 15:03 #3
Prøv dette:
<A HREF="mailto:m.jensen@post3.tele.dk?subject=Subscribe to mailing list&cc=webmaster@michael-jensen.dk&body=I'd like to subscribe to the mailing list please">Link text</A>.
:-)