Avatar billede buch_84 Nybegynder
20. maj 2004 - 13:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

120 GB Harddisk skal findes hver gang computeren genstartes

Jeg har en Harddisk på 120 GB, hver gang jeg genstarter computeren skal jeg ind i bios for at lede efter den.
Hvis jeg sætter biosen til auto, tager det ca 1 min før den finder den. Først troede jeg at den var gået i stykker, så jeg sendte den til reperation. Jeg fik en ny harddisk men den gør præcis det samme som den gamle. Motherboarded er et asus A7N8X så den burde understøtte harddisken.
Hvad kan der være galt?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
20. maj 2004 - 13:53 #1
Så ville jeg checke kombinationen af Master/Slave + IDE kablerne.. det kan være at der er en eller anden kollision..
Avatar billede kapsen Nybegynder
21. maj 2004 - 01:27 #2
Først er det SATA eller IDE harddisk ?
Hvis IDE, sidder den så alene på sit eget IDE kabel ?
hvis ikke så prøv at sætte den alene for at tjekke for kollision.
Avatar billede buch_84 Nybegynder
21. maj 2004 - 13:58 #3
Harddisken er master og sider alene på sit eget IDE kabel
Avatar billede buch_84 Nybegynder
28. januar 2005 - 11:55 #4
Lukker Spørgsmålet