Avatar billede rocksound Nybegynder
19. maj 2004 - 23:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Norton Antivirus 2004

Mit problem er når jeg skal installere et spil, eller kopiere backup fra en cd.
Norton popper op med det lille vindue nederst i højre hjørne, og her kan man så vælge at skanne, eller at stoppe skanningen af filen.
PC spillet Far Cry fylder lidt over 3 gb og det tar lidt tid at skanne det igennem, så mit spørgsmål:
Kan man deaktivere denne indstilling, og hvordan?

mvh.
Søren
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. maj 2004 - 23:28 #1
højreklik på ikonet - vælg disable auto-protect
Avatar billede rocksound Nybegynder
20. maj 2004 - 09:56 #2
Jeps, er jeg klar over. Men er der ikke en indstilling hvor man kan slå den form for skanning fra? Når det blir installeret fra en cd/dvd er der jo ikke virus på.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. maj 2004 - 19:54 #3
Nope - det er enten enabled eller disabled.
Avatar billede rocksound Nybegynder
20. maj 2004 - 19:58 #4
Oki, har også vænnet mig til at sige "stop skan" når den spørger. Tak for hjælpen.