Avatar billede deric Nybegynder
19. maj 2004 - 20:53 Der er 4 kommentarer

Kom da lige med et navn!

Hej Allesammen...
Jeg har har siden www.hotweb.tk - og den lægger på en meget ustabil server, så nu vil jeg skifte server, og få mig et domæne!
Men der er bare et problem, alle hotweb.dk/com/net domæner er optaget :S
Jeg har virkelig tænkt, og kan ikke komme fram til noget, så jeg ville blive MÆGTIG glad, hvis i gad at hjælpe mig!
I skal skrive et forslag til et navn her: http://www.frip.dk/hotweb/nytnavn.htm
Avatar billede james_t_dk Juniormester
19. maj 2004 - 21:04 #1
hotweb.eu

Kan købes til efteråret, når .eu bliver frigivet.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
19. maj 2004 - 21:05 #2
Mere om .eu her: http://eurid.org/
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. maj 2004 - 22:09 #3
Du kan vel netop beholde hotweb.tk - hvis du har den gratis, kan du købe den,
og få den til at pege på en hvilken som helst stabil server du vil. Når alt andet
hotweb.* er optaget, skal du da ikke bare give slip på det navn... ;)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. maj 2004 - 22:09 #4
Ellers er hotweb.bz vist ledigt