Avatar billede 3bmmorten Nybegynder
19. maj 2004 - 17:52 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

I dybden med C++

Hej eksperter!

Er der en hjemmeside, hvor man fuldt ud kan forstå C++ og også forstå en kompiler, sådan at jeg er 100% inde i C++. Fordi gider ikke at begive mig ud i noget jeg ikke er 100% sikker på. Det lyder åndssvagt, men det er vigtigt for mig at vide :)

3Bmmorten!
Avatar billede overchord Nybegynder
19. maj 2004 - 17:56 #1
Nok bedre at gaa i boghandlen saa. Det kommer jo altsammen lidt an paa hvilket niveau du er paa samt hvad du vil programmere. Jeg tror ikke du lige skal regne med at finde en siden hvor der er ALT om c++ ;-)
Avatar billede arne_v Ekspert
19. maj 2004 - 17:56 #2
Det tager lang lang tid rigtigt at forstå et sprog så koplekst som C++.

Der er næppe nogen web sider som kan klare den opgave.

Bogen:

The C++ Programming Language / Bjarne Stroustrup

var måske en mulighed !
Avatar billede 3bmmorten Nybegynder
19. maj 2004 - 17:59 #3
Ok, det må jeg lige kigge på. Jeg er i hvert fald ikke begynder i C++. Men ved ikke alt, så hvis i kan forstå hvor dejligt det ville være, at være 100% inde i det? :D
Avatar billede arne_v Ekspert
19. maj 2004 - 18:02 #4
Jeg tror slet ikke at nogen er 100% inde i C++.

Men Bjarne Stroustrup har opfundet sproget så ...
Avatar billede 3bmmorten Nybegynder
19. maj 2004 - 18:04 #5
Ja okay, det var måske også lidt ironisk. Men vil gerne være god til C++. Men er C++ værd at lære?
Avatar billede arne_v Ekspert
19. maj 2004 - 18:07 #6
C++ er meget udbredt på mange platforme.

Og kan du C++ kan du meget nemt lære Java eller C#.
Avatar billede 3bmmorten Nybegynder
19. maj 2004 - 18:09 #7
Okay, tak skal du have. Du har fået nogle velfortjente point.
Avatar billede martinenevoldsen Nybegynder
13. juni 2004 - 10:20 #8
Hvad koster bogen
Avatar billede arne_v Ekspert
13. juni 2004 - 18:05 #9
52 USD + moms + fragt
Avatar billede martinenevoldsen Nybegynder
13. juni 2004 - 18:07 #10
Okay har du også et link hvor jeg kan købe den!!??
Avatar billede arne_v Ekspert
13. juni 2004 - 18:09 #11
prisen er fra www.amazon.com
Avatar billede martinenevoldsen Nybegynder
13. juni 2004 - 18:21 #12
Det lyder som om du har prøvet og handle der før! Så vil høre hvad er fragt prisen sådan cirka?? Gider ikke til at lede er træt i dag!!!
Avatar billede arne_v Ekspert
13. juni 2004 - 18:27 #13
Ja.

Jeg har betalt 8,12 og 20 USD for fragt (jeg tror at det afhænger af antal bøger
eller måske af vægten).

Men husk 25% import moms + post danmarks gebyr for at opkræve denne.