Avatar billede torbenchristensen Nybegynder
19. maj 2004 - 11:52 Der er 3 kommentarer

Outlook, adgang til Notes data

Jeg bruger Outlook 2003, men skal også have adgang til en notes database.
Jeg har forsøgt at sætte en account op til MAPI server. Men det er noget ustabilt (Notes er en R5.0.03 fra 2000).
Har notes en POP3 og SMTP ?
Nogen gode ideer ?
Avatar billede leif Seniormester
19. maj 2004 - 12:02 #1
Til Domino kan man installere en POP3 komponent så du kan tjecke via POP3, præcis hvordan den virker ved jeg ikke. Jeg ville foreslå hvis virksomheden har fået ver. R5.0.12 og opgradere til den.
Avatar billede torbenchristensen Nybegynder
19. maj 2004 - 13:00 #2
Hej Leif den køber jeg.
Avatar billede wise Seniormester
23. maj 2004 - 10:12 #3
du kan mig bekendt ikke tilgå notesbaser fra outlook!.
Det er kun mail+kalender du kan få ind via outlook.

Databaser skal enten via notes eller web...
Med mindre selvfølgelig det er en mail-database du taler om, så kan du enten bruge pop3/smtp eller den outlook-notes-connector som ms har lavet...