Avatar billede mlnc Nybegynder
18. maj 2004 - 12:24 Der er 8 kommentarer

Hurtig spørgsmål ang Formmail i ASP

Jeg er ved at oprette en formmail på min hjemmeside. Når folk sender en besked fra min hjemmeside vil jeg gerne at de selv kan definere "Emne" i emailen.

Den kode jeg bruger nu ser kan ses her:
http://www.gourmetchefen.dk/kontakt7.asp

Når jeg modtager en email står det bare "emne" i emne linien!!

Håber der er en der kan hjælpe
Avatar billede p_johansen Nybegynder
18. maj 2004 - 12:29 #1
<input type=text name="subject">
Avatar billede p_johansen Nybegynder
18. maj 2004 - 12:31 #2
Ups:
<input type="text" name="subject">
Avatar billede p_johansen Nybegynder
18. maj 2004 - 12:32 #3
Avatar billede mlnc Nybegynder
18. maj 2004 - 12:38 #4
Tak for det hurtige svar, men jeg kan stadigvæk ikke for det til at fungere. Det skal lige siges det er første gang jeg er ved at lave en Formmail så det er højeste sandsynlig mig der laver en fejl...
Avatar billede p_johansen Nybegynder
18. maj 2004 - 12:43 #5
Nu kender jeg ikke lige dandomain - men formmail plejer at følge standarderne for formmail - se ovennævnte link!

Hvis mail skal sendes til  mlnc@mail.dk bør linien

<input type="hidden" name="DToMail" value="mlnc@mail.dk">

udskiftes med

<input type=hidden name="recipient" value="mlnc@mail.dk ">
Avatar billede mlnc Nybegynder
18. maj 2004 - 12:46 #6
Takker, lige et sidste spørgsmål hvordan giver jeg dig de 50point..
Avatar billede mlnc Nybegynder
18. maj 2004 - 12:47 #7
Takker, lige et sidste spørgsmål, hvordan giver jeg dig de 50 point
Avatar billede p_johansen Nybegynder
18. maj 2004 - 12:52 #8
det kan jeg ikke huske - men der plejer at være en knap i bunden af siden ;-)