Avatar billede klamse Nybegynder
17. maj 2004 - 14:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skift cdkey i d2 lod

Jeg har samme cd key, som en af mine venner i d2 lod og så kan vi ikke spille sammen :S Jeg har en selv diablo men har brugt hans cd key den gang jeg installere. Mine originale diablo2 cder virker ikke så jeg kan ikke fjerne hele spillet og geninstallere. Men har hørt noget om man kan gøre det i registrerings databasen. Jeg kan bare ikke finde den der! Hjælp :)
Avatar billede klamse Nybegynder
17. maj 2004 - 17:37 #1
er der nogen?
Avatar billede fedtpelsen Nybegynder
18. maj 2004 - 08:58 #2
Du kan godt skifte cd-key, men det lader sig ikke gøre ved at ændre i registreringsdatabasen. I diablo 2 ligger din cd-key i en ret stor fil, mener den er på ca 350 mb, men der findes programmer der kan ændre den for dig, du kan ikke gøre det "manuelt". Jeg vender tilbage hvis jeg finder programmet, ellers kan du jo lede efter det selv.
Avatar billede klamse Nybegynder
02. juni 2004 - 15:51 #3
Har du fundet det? Kan ikke finde det :S
Avatar billede mrmeee Nybegynder
16. juni 2004 - 00:12 #4