Avatar billede jakobkp Nybegynder
16. maj 2004 - 17:49 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Billigst muligt

Jeg har selv prøvet at finde ud af hvor jeg kunne få Macromedia Studio MX billigst, men jeg har svært ved at  finde rundt i det.

100 point til den der finder det billigst muligt.

Krav:
Skal være den fulde version
Være af MX-generationen

Jeg er 16 år og går indtil efter sommerferien i folkeskolen, drefter hedder det gymnasiet. Er det muligt at få noget rabat?
Avatar billede 3bmmorten Nybegynder
16. maj 2004 - 21:36 #1
Avatar billede jakobkp Nybegynder
16. maj 2004 - 22:07 #2
Downloade det? Det lyder lidt ulovligt.
Prisen på det link der er højere end hvad det koster i herhjemme.

Jeg tænkte på hvis jeg bestiller det i udlandet, skal jeg så betale dk skat?
og hvad er reglerne for om man kan få studierabat?
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2004 - 22:19 #3
Du kan godt downloade en gratis Try-version i MX-serien, både Dreamwaver og hele Studio paken.
http://www.macromedia.com/downloads

Købsprisen er angivet i Euro, og da du også bor i Europa, er det altså den pris som er gældende for dig, uanset voret eget skatte- og momssystem. :-)

Studierabat hos Macromedia.com ? Prøv at spørge dem.

Men du kan jo prøve at spørge i div. brugt-portaler (som fx. DBA.dk) om der er nogle som vil sælge dig et "brugt" produkt. Det er jo lovligt at sælge software.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
16. maj 2004 - 23:28 #4
Avatar billede bojohansen Nybegynder
16. maj 2004 - 23:32 #5