Avatar billede fishkiller Nybegynder
16. maj 2004 - 13:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fjerne Microsoft toolbox samt deffinere vinduets størrelse

Jeg har en flashfil hvor jeg tager udgangspunkt i nogle links. Disse referere til .htm dokumenter og jeg kunne sagtens have lavet det med et lille popup script hvis ikke det var pga. flashfilen.

Er der mulighed for i selve .htm dokumentet at deffinere at det er en popup så jeg ikke har de der toolbars samt deffinere størrelsen på vinduet?

På forhånd - TAK
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2004 - 13:44 #1
nej. Det skal laves som en popup af en slags
Avatar billede fishkiller Nybegynder
16. maj 2004 - 13:47 #2
Det vil sige at jeg ikke kan fx i <head> diffinere at vinduet skal være fx 200x400 pixels??

Og så en eller anden kommando der siger at toolbaren ikke skal være der???

.asp går også an, hvis det kan klares på den måde
Avatar billede fishkiller Nybegynder
16. maj 2004 - 13:53 #3
http://roenving.users.whitehat.dk/index.html?/WindowLaboratory.html

Jeg har fundet denne side og kan generere en kode, men hvor pokker skal den sættes ind i mit .htm dokument?

window.open('','subWindow',
'height=600,width=200,top=165,screenY=165,left=540,screenX=540,
toolbar=no,location=no,directories=no,status=no,
menubar=no,scrollbars=no,resizable=no,copyhistory=no,
alwaysLowered=no,alwaysRaised=no,dependent=no,hotkeys=no,
titlebar=no,z-lock=no,fullscreen=no,channelmode=no')
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2004 - 13:54 #4
Det er bare et standard popup script. Du kan ikke indsætte det i en flashfil
Avatar billede fishkiller Nybegynder
16. maj 2004 - 13:57 #5
el barto det er jeg klar over og det er derfor jeg vil have det deffineret i den htm fil jeg linker til, hvis det er muligt.
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2004 - 13:58 #6
Jeg er i tvivl om hvad du vil?
Avatar billede fishkiller Nybegynder
16. maj 2004 - 14:00 #7
Okay jeg prøver at uddybe.

Jeg har en flashfil med en række knapper der linker til nogle htm dokumenter, men kan sagtens laves om til asp, hvis det er til fordel.

Det var så meningen at disse html dokumenter skulle åbnes som pop-up vinduer, men da det ikke er muligt at deffinere i flash (eller jeg ved i hvert fald ikke hvordan man gør) ville jeg hører om det var muligt at deffinere i html dokumenterne jeg linker til hvor store de skal være og hvilke microsoft funktioner der skal være deri.
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2004 - 14:10 #8
Nej, det er ikke muligt, da et popupvindue skal åbnes før du kan definere størrelsen/features.

Jeg ved dog at det er muligt i Flash, så prøv at spørge i den kategori og kom med noget konkret kode. Ellers er det svært :)
Avatar billede fishkiller Nybegynder
16. maj 2004 - 14:11 #9
Okay jeg kigger på det.... Takker