Avatar billede bp185 Nybegynder
16. maj 2004 - 10:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tekstlinie i opstarts billede

Har købt ny PC. Ved opstart kommer der en tekst, som jeg ikke ved hvad jeg skal gøre ved, er der nogen der kan hjælpe mig?.
Teksten lyder sådan. No drive attached to fast track controller, The BIOS is not installed.
Avatar billede groenaert Novice
16. maj 2004 - 10:36 #1
Det betyder blot at der er en, sikkert S-ATA controller og at der ikke er koblet en eller flere HD på. Hvis du køber en HD og monterer på controlleren så vil den finde HD og beskeden vil være noget ala "BIOS successfull installed"
Din primære HD sidder sikkert på en alm. IDE controller.
Avatar billede zenze Nybegynder
16. maj 2004 - 12:00 #2
Disable RAID CONTROLLER i BIOS - og du slipper fremover for beskeden i opstarten.
Avatar billede bp185 Nybegynder
16. maj 2004 - 18:55 #3
Hej zenze
Raid controller er disable,gør det stadigvæk.
hilsen bp185
Avatar billede bp185 Nybegynder
17. maj 2004 - 12:34 #4
HAR LØST PROBLEMET NU
Avatar billede zenze Nybegynder
17. maj 2004 - 15:03 #5
Hvordan gjorde du så?