Avatar billede jakobkp Nybegynder
15. maj 2004 - 12:40 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Snavs på billeder

Jeg har længe tænkt over hvordan man laver det snavs, eller hvad det er folk er begyndt at bruge.
I kan se to eksempler på det her.

Diesel: http://www.diesel.com/lostparadise/desktops/A_1280.jpg

Sprite i venstre hjørne: http://www.theinstinct.com/theinstinct/img/wallpaper/sprite_instinct_wallpaper_1280.jpg

Håber I kan hjælpe.
Avatar billede ferdinand.k Mester
15. maj 2004 - 12:44 #1
Du skal bruge nogle af de filtre som er indbygget i Photoshop. Hvis det er Photoshop CS du har, kan du gå ind i filter-galleri'et og se hvad de forskellige filtre gør ved dit billede... på den måde kan du selv ændre, og modellere dit billede...
Avatar billede jakobkp Nybegynder
15. maj 2004 - 14:10 #2
Jeg bruger Photoshop 7. De filtre du snakker om kan jeg ikke finde, hvad hedder de?
Avatar billede ferdinand.k Mester
15. maj 2004 - 14:22 #3
jeg snakker ikke om nogle specifikke filtre, da der sikkert er forskel hvad du vil bruge dem til, men du kan finde filtrene under menuen, mener den hedder "Filtre";-) ellers er den vist tredje fra højre, og så er hele menuen fyldt med filtre der kan ændre dit billede...
Avatar billede jakobkp Nybegynder
15. maj 2004 - 14:46 #4
:) hehe
Er det nogen der kan være lidt mere specifik?
For der jo godt nok en h*****s masse filtre og millard kombinationsmuligheder.
Avatar billede ferdinand.k Mester
15. maj 2004 - 14:51 #5
ja, sorry, men jeg har ikke lige photoshop på mig... :(
Avatar billede doggy82 Praktikant
15. maj 2004 - 14:52 #6
Det er da ikke filtre. Det er brushes.
Feks har www.angryblue.com et ret fedt set man kan downloade.
ellers så søg på Google efter 'photoshop grunge brushes'
Avatar billede jakobkp Nybegynder
15. maj 2004 - 15:31 #7
Virkelig nice.
5 point til det hurtige svar.
25 til det fyldige.