Avatar billede intel4ever Nybegynder
10. maj 2004 - 13:55 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

lille problem med Do While

jeg er ved at lave en lille søge funktion som oprendeligt var lavet til ms acces database, men nu har jeg lavet den om til en ms_sql database, før brugte jeg denne sætning: Do While Not RS.EOF

hvordan laver jeg det samme med MS_SQL

M.V.H. René Kvist
Avatar billede fennec Nybegynder
10. maj 2004 - 13:57 #1
det er det samme...
Avatar billede fennec Nybegynder
10. maj 2004 - 13:58 #2
det er nok nærmere din select der skal ændres, hvis den er avanceret....
Avatar billede intel4ever Nybegynder
10. maj 2004 - 14:05 #3
der er et par stykker i nogle if sætninger men her er en af dem:

    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND training = 'NO' and presentations = 'NO' and examples = 'NO' and templates = 'YES' ORDER BY filename"
Avatar billede intel4ever Nybegynder
10. maj 2004 - 14:06 #4
RS.EOF, betyder EFO ikke end of file ?? jeg trode det var det der var galt
Avatar billede fennec Nybegynder
10. maj 2004 - 14:11 #5
EOF betyder End Of File, men bruges i mange andre sammenhæng. I dette tilfælde betyder det "ikke flere elementer i recordsættet"

Det ser ikke ud til at du bruger avanceret select's, så dine sider burde virke uden ændring af koden....
Avatar billede intel4ever Nybegynder
10. maj 2004 - 14:13 #6
okay men et eller andet er der gået galt da jeg ændrede forbindelsen her er fejlmeddelelsen:

'loop' without 'do'

/search.asp, line 250

Loop
^
Avatar billede fennec Nybegynder
10. maj 2004 - 14:25 #7
Det er en kode fejl.

Der må mangle en Do While Not RS.EOF tidligere i koden. Hvorfor den så ikke kom før er meget mærkelig. For det har intet med databasen at gøre...
Avatar billede intel4ever Nybegynder
10. maj 2004 - 14:42 #8
ved jeg det var derfor jeg trode at EFO ikke ´virkede men jeg prøver at kikke lidt på det ... i kan jo få min kode..
Avatar billede intel4ever Nybegynder
10. maj 2004 - 14:43 #9
<% if request.querystring("vis") = "searchresultat" then
searchfor = request.form("searchfor")
if searchfor = "" then searchfor = ""
%>

<h1>Søge resultat</h1>

Du har søgt på : <%=searchfor%> <br><br>

<a href="filelist.asp" target="_self">Tryk her for at genåbne fil listen</a>

<hr><br>
<!--#include file="sqlcon.inc"-->

    R1 = request.form("R1")
    C1 = request.form("C1")
    C2 = request.form("C2")
    C3 = request.form("C3")
    C4 = request.form("C4")
    C5 = Request.Form("C5")

    If R1 = "e" and C5 = "YES" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='e'"

    elseIf R1 = "e" and C1 = "YES" and C2 = "YES" and C3 = "YES" and C4 = "" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='e' AND training = 'YES' and presentations = 'YES' and examples = 'YES' and templates = 'NO' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "e" and C1 = "YES" and C2 = "YES" and C3 = "YES" and C4 = "YES" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='e' AND training = 'YES' and presentations = 'YES' and examples = 'YES' and templates = 'YES' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "e" and C1 = "YES" and C2 = "YES" and C3 = "" and C4 = "" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='e' AND training = 'YES' and presentations = 'YES' and examples = 'NO' and templates = 'NO' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "e" and C1 = "YES" and C2 = "YES" and C3 = "" and C4 = "YES" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='e' AND training = 'YES' and presentations = 'YES' and examples = 'NO' and templates = 'YES' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "e" and C1 = "YES" and C2 = "" and C3 = "YES" and C4 = "" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='e' AND training = 'YES' and presentations = 'NO' and examples = 'YES' and templates = 'NO' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "e" and C1 = "YES" and C2 = "" and C3 = "YES" and C4 = "YES" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='e' AND training = 'YES' and presentations = 'NO' and examples = 'YES' and templates = 'YES' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "e" and C1 = "YES" and C2 = "" and C3 = "" and C4 = "" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='e' AND training = 'YES' and presentations = 'NO' and examples = 'NO' and templates = 'NO' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "e" and C1 = "YES" and C2 = "" and C3 = "" and C4 = "YES" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='e' AND training = 'YES' and presentations = 'NO' and examples = 'NO' and templates = 'YES' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "e" and C1 = "" and C2 = "YES" and C3 = "YES" and C4 = "" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='e' AND training = 'NO' and presentations = 'YES' and examples = 'YES' and templates = 'NO' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "e" and C1 = "" and C2 = "YES" and C3 = "YES" and C4 = "YES" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='e' AND training = 'NO' and presentations = 'YES' and examples = 'YES' and templates = 'YES' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "e" and C1 = "" and C2 = "YES" and C3 = "" and C4 = "" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='e' AND training = 'NO' and presentations = 'YES' and examples = 'NO' and templates = 'NO' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "e" and C1 = "" and C2 = "YES" and C3 = "" and C4 = "YES" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='e' AND training = 'NO' and presentations = 'YES' and examples = 'NO' and templates = 'YES' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "e" and C1 = "" and C2 = "" and C3 = "YES" and C4 = "" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='e' AND training = 'NO' and presentations = 'NO' and examples = 'YES' and templates = 'NO' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "e" and C1 = "" and C2 = "" and C3 = "YES" and C4 = "YES" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='e' AND training = 'NO' and presentations = 'NO' and examples = 'YES' and templates = 'YES' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "e" and C1 = "" and C2 = "" and C3 = "" and C4 = "" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='e' AND training = 'NO' and presentations = 'NO' and examples = 'NO' and templates = 'NO' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "e" and C1 = "" and C2 = "" and C3 = "" and C4 = "YES" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='e' AND training = 'NO' and presentations = 'NO' and examples = 'NO' and templates = 'YES' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "p" and C5 = "YES" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='p'"

    elseIf R1 = "p" and C1 = "YES" and C2 = "YES" and C3 = "YES" and C4 = "" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='p' AND training = 'YES' and presentations = 'YES' and examples = 'YES' and templates = 'NO' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "p" and C1 = "YES" and C2 = "YES" and C3 = "YES" and C4 = "YES" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='p' AND training = 'YES' and presentations = 'YES' and examples = 'YES' and templates = 'YES' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "p" and C1 = "YES" and C2 = "YES" and C3 = "" and C4 = "" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='p' AND training = 'YES' and presentations = 'YES' and examples = 'NO' and templates = 'NO' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "p" and C1 = "YES" and C2 = "YES" and C3 = "" and C4 = "YES" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='p' AND training = 'YES' and presentations = 'YES' and examples = 'NO' and templates = 'YES' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "p" and C1 = "YES" and C2 = "" and C3 = "YES" and C4 = "" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='p' AND training = 'YES' and presentations = 'NO' and examples = 'YES' and templates = 'NO' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "p" and C1 = "YES" and C2 = "" and C3 = "YES" and C4 = "YES" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='p' AND training = 'YES' and presentations = 'NO' and examples = 'YES' and templates = 'YES' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "p" and C1 = "YES" and C2 = "" and C3 = "" and C4 = "" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='p' AND training = 'YES' and presentations = 'NO' and examples = 'NO' and templates = 'NO' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "p" and C1 = "YES" and C2 = "" and C3 = "" and C4 = "YES" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='p' AND training = 'YES' and presentations = 'NO' and examples = 'NO' and templates = 'YES' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "p" and C1 = "" and C2 = "YES" and C3 = "YES" and C4 = "" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='p' AND training = 'NO' and presentations = 'YES' and examples = 'YES' and templates = 'NO' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "p" and C1 = "" and C2 = "YES" and C3 = "YES" and C4 = "YES" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='p' AND training = 'NO' and presentations = 'YES' and examples = 'YES' and templates = 'YES' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "p" and C1 = "" and C2 = "YES" and C3 = "" and C4 = "" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='p' AND training = 'NO' and presentations = 'YES' and examples = 'NO' and templates = 'NO' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "p" and C1 = "" and C2 = "YES" and C3 = "" and C4 = "YES" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='p' AND training = 'NO' and presentations = 'YES' and examples = 'NO' and templates = 'YES' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "p" and C1 = "" and C2 = "" and C3 = "YES" and C4 = "" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='p' AND training = 'NO' and presentations = 'NO' and examples = 'YES' and templates = 'NO' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "p" and C1 = "" and C2 = "" and C3 = "YES" and C4 = "YES" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='p' AND training = 'NO' and presentations = 'NO' and examples = 'YES' and templates = 'YES' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "p" and C1 = "" and C2 = "" and C3 = "" and C4 = "" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='p' AND training = 'NO' and presentations = 'NO' and examples = 'NO' and templates = 'NO' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "p" and C1 = "" and C2 = "" and C3 = "" and C4 = "YES" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='p' AND training = 'NO' and presentations = 'NO' and examples = 'NO' and templates = 'YES' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "w" and C5 = "YES" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='w'"

    elseIf R1 = "w" and C1 = "YES" and C2 = "YES" and C3 = "YES" and C4 = "" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='w' AND training = 'YES' and presentations = 'YES' and examples = 'YES' and templates = 'NO' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "w" and C1 = "YES" and C2 = "YES" and C3 = "YES" and C4 = "YES" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='w' AND training = 'YES' and presentations = 'YES' and examples = 'YES' and templates = 'YES' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "w" and C1 = "YES" and C2 = "YES" and C3 = "" and C4 = "" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='w' AND training = 'YES' and presentations = 'YES' and examples = 'NO' and templates = 'NO' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "w" and C1 = "YES" and C2 = "YES" and C3 = "" and C4 = "YES" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='w' AND training = 'YES' and presentations = 'YES' and examples = 'NO' and templates = 'YES' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "w" and C1 = "YES" and C2 = "" and C3 = "YES" and C4 = "" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='w' AND training = 'YES' and presentations = 'NO' and examples = 'YES' and templates = 'NO' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "w" and C1 = "YES" and C2 = "" and C3 = "YES" and C4 = "YES" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='w' AND training = 'YES' and presentations = 'NO' and examples = 'YES' and templates = 'YES' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "w" and C1 = "YES" and C2 = "" and C3 = "" and C4 = "" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='w' AND training = 'YES' and presentations = 'NO' and examples = 'NO' and templates = 'NO' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "w" and C1 = "YES" and C2 = "" and C3 = "" and C4 = "YES" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='w' AND training = 'YES' and presentations = 'NO' and examples = 'NO' and templates = 'YES' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "w" and C1 = "" and C2 = "YES" and C3 = "YES" and C4 = "" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='w' AND training = 'NO' and presentations = 'YES' and examples = 'YES' and templates = 'NO' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "w" and C1 = "" and C2 = "YES" and C3 = "YES" and C4 = "YES" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='w' AND training = 'NO' and presentations = 'YES' and examples = 'YES' and templates = 'YES' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "w" and C1 = "" and C2 = "YES" and C3 = "" and C4 = "" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='w' AND training = 'NO' and presentations = 'YES' and examples = 'NO' and templates = 'NO' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "w" and C1 = "" and C2 = "YES" and C3 = "" and C4 = "YES" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='w' AND training = 'NO' and presentations = 'YES' and examples = 'NO' and templates = 'YES' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "w" and C1 = "" and C2 = "" and C3 = "YES" and C4 = "" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='w' AND training = 'NO' and presentations = 'NO' and examples = 'YES' and templates = 'NO' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "w" and C1 = "" and C2 = "" and C3 = "YES" and C4 = "YES" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='w' AND training = 'NO' and presentations = 'NO' and examples = 'YES' and templates = 'YES' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "w" and C1 = "" and C2 = "" and C3 = "" and C4 = "" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='w' AND training = 'NO' and presentations = 'NO' and examples = 'NO' and templates = 'NO' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "w" and C1 = "" and C2 = "" and C3 = "" and C4 = "YES" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND filetype='w' AND training = 'NO' and presentations = 'NO' and examples = 'NO' and templates = 'YES' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "v" and C5 = "YES" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%'"

    elseIf R1 = "v" and C1 = "YES" and C2 = "YES" and C3 = "YES" and C4 = "" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND training = 'YES' and presentations = 'YES' and examples = 'YES' and templates = 'NO' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "v" and C1 = "YES" and C2 = "YES" and C3 = "YES" and C4 = "YES" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND training = 'YES' and presentations = 'YES' and examples = 'YES' and templates = 'YES' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "v" and C1 = "YES" and C2 = "YES" and C3 = "" and C4 = "" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND training = 'YES' and presentations = 'YES' and examples = 'NO' and templates = 'NO' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "v" and C1 = "YES" and C2 = "YES" and C3 = "" and C4 = "YES" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND training = 'YES' and presentations = 'YES' and examples = 'NO' and templates = 'YES' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "v" and C1 = "YES" and C2 = "" and C3 = "YES" and C4 = "" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND training = 'YES' and presentations = 'NO' and examples = 'YES' and templates = 'NO' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "v" and C1 = "YES" and C2 = "" and C3 = "YES" and C4 = "YES" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND training = 'YES' and presentations = 'NO' and examples = 'YES' and templates = 'YES' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "v" and C1 = "YES" and C2 = "" and C3 = "" and C4 = "" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND training = 'YES' and presentations = 'NO' and examples = 'NO' and templates = 'NO' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "v" and C1 = "YES" and C2 = "" and C3 = "" and C4 = "YES" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND training = 'YES' and presentations = 'NO' and examples = 'NO' and templates = 'YES' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "v" and C1 = "" and C2 = "YES" and C3 = "YES" and C4 = "" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND training = 'NO' and presentations = 'YES' and examples = 'YES' and templates = 'NO' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "v" and C1 = "" and C2 = "YES" and C3 = "YES" and C4 = "YES" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND training = 'NO' and presentations = 'YES' and examples = 'YES' and templates = 'YES' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "v" and C1 = "" and C2 = "YES" and C3 = "" and C4 = "" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND training = 'NO' and presentations = 'YES' and examples = 'NO' and templates = 'NO' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "v" and C1 = "" and C2 = "YES" and C3 = "" and C4 = "YES" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND training = 'NO' and presentations = 'YES' and examples = 'NO' and templates = 'YES' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "v" and C1 = "" and C2 = "" and C3 = "YES" and C4 = "" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND training = 'NO' and presentations = 'NO' and examples = 'YES' and templates = 'NO' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "v" and C1 = "" and C2 = "" and C3 = "YES" and C4 = "YES" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND training = 'NO' and presentations = 'NO' and examples = 'YES' and templates = 'YES' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "v" and C1 = "" and C2 = "" and C3 = "" and C4 = "" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND training = 'NO' and presentations = 'NO' and examples = 'NO' and templates = 'NO' ORDER BY filename"

    elseIf R1 = "v" and C1 = "" and C2 = "" and C3 = "" and C4 = "YES" Then
    SQL = "SELECT * FROM documents WHERE filename like '%" & searchfor & "%' AND training = 'NO' and presentations = 'NO' and examples = 'NO' and templates = 'YES' ORDER BY filename"

      end if

      Set RS = Conn.Execute(SQL)
      count = 0
      if RS.eof then
      response.write "<b>0 resultater</b>"
      end if

      Do While Not RS.EOF
      count = count + 1
  %>
  <%=count%>. <a title="<%=RS("filename")%>" href="\\fp02-f01\CF01-GRP\Projekter\DPP\PRG\Attachements\Active attachements\<%=RS("path")%><%=RS("filename")%>"> <%=RS("filename")%></a><br><br><%
  RS.MoveNext
  Loop

  RS.close
  set RS = nothing
  Conn.close
  set Conn = nothing
<br>
<hr>

<% if count <> 0 then %>
Der var i alt <%=count%> resultater der matchede din søgning.

<% end if %>

<% else %>

<html>

<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">
<title>Word&nbsp; Excel&nbsp; Powerpoint&nbsp; Ved ikke</title>
<base target="contents">
</head>

<body>

<FORM action="search.asp?vis=searchresultat "method=POST id=searchsystem name=searchsystem>
<p align="center" style="position: absolute; left: 9px; top: 1px; width: 990px; height: 69px" id="search">
<input type="submit" value="Søg" name="Søg">
<input type="text" name="searchfor" size="49" value="">&nbsp;<br>

<input type="radio" value="w" name="R1">Word&nbsp;
<input type="radio" value="e" name="R1">Excel&nbsp;
<input type="radio" value="p" name="R1">Powerpoint&nbsp;
<input type="radio" value="v" checked name="R1">Ved ikke<br>
<input type="checkbox" name="C1" value="YES">Training&nbsp;
<input type="checkbox" name="C2" value="YES">Presentations&nbsp;
<input type="checkbox" name="C3" value="YES">Examples&nbsp;
<input type="checkbox" name="C4" value="YES">Templates&nbsp;
<input type="checkbox" name="C5" value="YES" checked>All
</FORM>

</p>

</body>
</html>
<% end if %>
Avatar billede fennec Nybegynder
10. maj 2004 - 16:01 #10
der mangler en <% lige efter din include

<!--#include file="sqlcon.inc"-->
<%
Avatar billede intel4ever Nybegynder
03. juni 2004 - 15:51 #11
hehe fandt selv udaf det men takker... jeg må lære at kikke mig ordenligt for inden jeg spørger. man bliver bare træt at at kikke på kode fra 7 - 17 hværdag