Avatar billede jhalberg Nybegynder
10. maj 2004 - 12:30 Der er 4 kommentarer

Lasat WebSetGo 56000V og W2K?

Jeg har prøvet at få ovennævnte modem til at køre sammen med W2K, men det kan ikke ringe ud. I Win diagnostik er der kommunikation med modemet, men i en enkelt script linie er der en fejlmeddelse. Hvor finder jeg en W2K driver?? Hvergang maskinen genstarter finder den ny Hardware, modemet, og protesterer når den henvises til det DIR hvor driverne (98,me,NT) ligger. Hvorfor??
Avatar billede ng_tnt Nybegynder
10. maj 2004 - 12:35 #1
Avatar billede jhalberg Nybegynder
10. maj 2004 - 13:03 #2
På det link har jeg været og det virker ikke!
Avatar billede ng_tnt Nybegynder
10. maj 2004 - 13:19 #3
du skal bruge W2K driverene eller gøre som foreskrevet omkring XP
Avatar billede jhalberg Nybegynder
28. maj 2004 - 12:31 #4
Modemet var fejlbehæftet og er nu skiftet ud med et andet, og det virker