Avatar billede rotte Nybegynder
07. maj 2004 - 14:39 Der er 1 løsning

collision mellem switch og hub?

hej!
jeg har et netværk med en edimax 10/100 switch med 3 pc'er på. switchen er på en router til WAN. nu vil jeg sætte en accton cheetahub på switchen, til et yderligere netværk, men så snart jeg kobler hubben på, blinker den collision 100? -er der een som der ved hvordan jeg får mine pcer på hubben til at gå på wan? eller hvad problemet kan skyldes?

/rotte
Avatar billede rotte Nybegynder
07. maj 2004 - 15:27 #1
hmm har endelig læst manualen (som jeg jo altid gør først :D ) og fundet ud af at der ikke må være mere end 5 meter kabel mellem hub og switch.... gammelt skrald I guess..