Avatar billede jiemex Nybegynder
06. maj 2004 - 14:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Internet går hvert 5. minut? hvad er er galt?

Hej. Jeg har lige fået cybercity adsl. 2/0.5 mbit. Vores forbindelse kommer nede fra kælderen. Derfra går det op igennem huset til 1. sal hvor jeg har mit værelse. Stikket går direkte ind i splitteren som går videre ind i routeren. Der er ca. 30 m telefon ledning fra kælderen og herop. Min router er forbundet med en switch som deler internettet til min bror og jeg. Når internettet går kan man se på routeren at lampen ved DSL går ud. Routeren er en Zyxel prestige 650r-31.

på forhånd tak.
Avatar billede jiemex Nybegynder
06. maj 2004 - 14:21 #1
Jeg er lige væk i omkring ½ time. Så bare læg nogle svar så ser jeg på det når jeg kommer hjem.
Avatar billede zzup Nybegynder
06. maj 2004 - 16:55 #2
hmm.. prøv at Logge ind på routeren, og Restart den.. Eller prøv at slukke for den, og vent 5 min, og tænd igen, ved ikke om det virker, ellers prøv at lån en anden router af en ven, se om det så virker..
Avatar billede jiemex Nybegynder
07. maj 2004 - 10:53 #3
det virker ikke..er der andre forslag?
Avatar billede jiemex Nybegynder
14. september 2004 - 19:16 #4
.