Avatar billede laserzap Nybegynder
13. februar 2001 - 00:23 Der er 24 kommentarer og
7 løsninger

!!HASTER!!Brænderprogram til MP3-filer!!HASTER!!

Hejza alle sammen,

Er der nogen der kender et program der kan tage alle ens MP3 filer (260MB) og brænde over på en cd (700MB) ??
Jeg har forsøgt med nero, men det virker ikke!
!!!HASTER!!!
Avatar billede no_doubt Nybegynder
13. februar 2001 - 00:25 #1
Virker det ikke, det lyder underligt.
Avatar billede handmade Nybegynder
13. februar 2001 - 00:27 #2
Avatar billede smms Nybegynder
13. februar 2001 - 00:29 #3
Avatar billede kurtj Nybegynder
13. februar 2001 - 00:33 #4
Det kan Easy cd-creator da gøre.
Avatar billede makse Nybegynder
13. februar 2001 - 00:33 #5
Nero er da ellers perfekt til det meste.
Avatar billede madizone Nybegynder
13. februar 2001 - 00:39 #6
Undskyld, du skal lige uddybe lidt.

Skal MP3-filerne lægges over på CD\'en i CD-ROM format, eller brændes på CD\'en i CD-Audio format.

CD-ROM = Data
CD-Audio = Lyd

260 MB MP3 i standard 128 kbits, ville i CD-audio format fylde noget svarende til 2800 MB, eller næsten 3 gigabyte - og så er det klart de ikke kan være på en CD.

I korte ord - en musikafspiller kan ikke spille mp3-filer ligesom din PC, derfor skal de laves til wave-format først, og brændes som CD-Audio - men desværre fylder CD-audio det tidobbelte af MP3.
Avatar billede kurtj Nybegynder
13. februar 2001 - 00:39 #7
Muligvis, men ikke hvis man begynder at pille i alt det der kan stilles på, og som man ikke aner hvad der er til. ;)
Avatar billede laserzap Nybegynder
13. februar 2001 - 00:41 #8
De skal brændes som audio format...
Avatar billede madizone Nybegynder
13. februar 2001 - 00:42 #9
er du der laserzap?
Avatar billede laserzap Nybegynder
13. februar 2001 - 00:42 #10
Vil det så sige, at de skal være .wav format ???
Avatar billede laserzap Nybegynder
13. februar 2001 - 00:42 #11
jajaja, jeg er her skam :)
Avatar billede kurtj Nybegynder
13. februar 2001 - 00:43 #12
JA!!
Avatar billede laserzap Nybegynder
13. februar 2001 - 00:46 #13
Godt der findes programmer til at omdøbe MP3 tiler til wav :)
Winamp
Avatar billede smms Nybegynder
13. februar 2001 - 00:47 #14
CDRWin fylder kun 589Kb og kan klare din opgave
Desværre skal du betale for det hvis du har tænkt at brænde hurtigere end 1X Speed

http://www.engelman.de/goldenhawk/cdr38d-e.exe
ftp://ftp.disc4you.de/goldenhawk/cdr38d-e.exe
Avatar billede handmade Nybegynder
13. februar 2001 - 00:49 #15
Fireburner er 15 dage trial og fylder 449 kb  :-))
Avatar billede truti Nybegynder
13. februar 2001 - 01:29 #16
Det som laserzap mener er at han skal have nogle mp3\'er til at kunne blive spillet på et anlæg....

Jo det er let du skal have fat i et Mp3 - Wav konverten....
Et anlæg kan kun spille wav filer....
Jeg vil foreslå dig at download Audio Catalyst 2.1 det er et godt program til det...
Det koster lidt penge hvis du er lovlig men ellers vrimler det med ulovlige cracks til dette proggram i undernet verdnen......

Når du så har gjordt det skal du åbne audio cd i dit nero program og trække de nye wav filer over i brænder listen

-------------------------------------------------

God Fornøgelse.....
Truti
Avatar billede kurtj Nybegynder
13. februar 2001 - 01:31 #17
Hæ, Det gør de nyeste cd-creatorer selv. :)
Avatar billede xafion Nybegynder
13. februar 2001 - 01:42 #18
*host* Nero 5.0.etellerandet *host* klarer mp3er. bare dragndrop *host* TheCrack.net *host*
Avatar billede xafion Nybegynder
13. februar 2001 - 01:43 #19
(Nero.com / TheCrack.Net)
PS. Husk at du skal købe programmet før du må cracke det ;)  (hvilket jeg ikke kan stå til ansvar for om du må eller ej, læs policies)
Avatar billede kurtj Nybegynder
13. februar 2001 - 01:45 #20
Nåeh, så er de da ikke helt bagud. ;)
Avatar billede parazite Nybegynder
13. februar 2001 - 01:46 #21
Avatar billede redbastard Nybegynder
13. februar 2001 - 09:14 #22
WinOnCd 3.7
klarer også problemet
du vælger bare at lave music cd også klarer programmet selv konverteringen til CDDA, som kan spilles i en alm. cd-afspiller
hvis du har en nyere cd-afspiller der kan afspille mp3 vælger du bare Data-cd og brænder hele lortet så skulle det virke
alle andre nyere versioner af brænder software klarer det samme
bare husk at lave cd-image inden du konverterer mp3 til CDDA vha.brænderprogrammet,med mindre du har BurnProof, processoren kommer nemlig på overarbejde.

Avatar billede madizone Nybegynder
13. februar 2001 - 13:41 #23
Hvis nogle læste spørgsmål igennem ville de se at der står \"har prøvet med nero\", og kan Nero ikke klare det, så er der ikke meget der kan.

Okay - åben din WinAMP, højreklik på den, find preferences, find et sted som hedder noget med audio output, og vælg så WinAmp Diskwriter.
Når du så afspiller mp3-filer vil de blive \"spillet ned\" på harddisken i wav-format, og så er Nero klar.
Men husk - du skal nok bruge omkring 3 CD\'er for at kunne have alt lyden.
WAV fylder som sagt det ti-dobbelte af almindelige mp3.
Avatar billede redbastard Nybegynder
13. februar 2001 - 14:53 #24
det ved jeg nu ikke
hvis hvis du først skal konvertere til wav begynder det her jo og ta\' tid
desuden har jeg gjort det samme ,som du foreslår,
og man skal passe på at indstillingerne i winAmp
(equalizer)står rigtigt, ellers bliver lyden derefter
260 MB bliver pludselig 2,6 GB
hmm.håber du har lidt harddisk plads nok
iøvrigt er det Options>preferences>plugins>output>vælg nullsoft diskwriter plug in v.1.0(x86)tryk configure og vælg hvilken mappe dine 2,6 GB wav-filer skal være i
Avatar billede madizone Nybegynder
13. februar 2001 - 14:59 #25
Nero KAN tage mp3-filer og konvertere dem som den brænder, dvs. on-the-fly eller realtime.
Men Nero understøtter i øjeblikket kun direkte-konvertering under brænding af mp3-filer i 44100 Hz samplingrate og stereo.
Så mono, 22050 Hz eller 11025 Hz - den går ikke...
Der skal der laves wave-filer først!
Avatar billede xafion Nybegynder
13. februar 2001 - 15:39 #26
... Nero 5.0 kan brænde MP3 filer uden problemer. Præcis som var de WAV filer. Understand?

Nero brænder over i cache så,
det går ikke ned  - du kan surfer chatte etc samtidigt..

Og du behøver ikke at konvertere. Alle dem der har lyst til at modsige mig> Hold kæft.

For jeg ved det virker. Den kan lave Disc-at-once (direkte, større chance for at den går ned)
og Track-at-once, dvs. et spor af gangen. Dette gør det næsten umuligt at den går ned. Og når den så smider det hele i cache er det endnu nemmere.

Btw. Jeg tror det kræver Track-at-once at brænde MP3 som AudioCD.

www.nero.com
www.thecrack.net
Avatar billede redbastard Nybegynder
13. februar 2001 - 16:58 #27
jeg er enig med xafion
det er for dumt at konvertere først når der findes software der klarer arbejdet
jeg har ingen erfaring med Nero,men spørgsmålet efterlyser et brænderprogram
som tidligere sagt findes der CD/DVD-afspillere der kan afspille MP3
hvis du har sådan en er det jo bare og brænde en data cd med alle mp3\'erne
Avatar billede xafion Nybegynder
13. februar 2001 - 18:31 #28
Jeg vil ha\' min del af kagen  (pointene)

  Men lever han overhovedet?
Avatar billede xafion Nybegynder
20. februar 2001 - 20:45 #29
lol hvor grimt
Avatar billede madizone Nybegynder
21. februar 2001 - 00:26 #30
blæret - whooping 4 point!!!

:-)
Avatar billede redbastard Nybegynder
21. februar 2001 - 09:15 #31
hehe jeg fik 4