Avatar billede victor-1 Nybegynder
03. maj 2004 - 22:18 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

En sjov vits midt i alt det sure

En rigtig griner ;o)

En ung brunette går til lægen og siger at hendes krop gør ondt, uanset hvor hun rører ved den.
Umuligt siger lægen, - vis mig det.
Hun trykker med pegefingeren på albuen og skriger af smerte.
Så trykker hun på sit knæ og endnu et skrig lyder. Det samme sker da hun trykker på sin ankel og skulder.
Lægen siger :
Du er ikke en rigtig brunette vel ?
Nej siger pigen, - jeg er i virkeligheden blondine.
Det tænkte jeg nok siger lægen, - din finger er brækket !
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
03. maj 2004 - 22:26 #1
hehe :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. maj 2004 - 22:39 #2
Advarsel!
Denne er plat!

Et skelet går ind på en bar og bestiller en stiv whisky og en gulvklud...
Avatar billede victor-1 Nybegynder
03. maj 2004 - 22:43 #3
Plat er ikke ordet John *G*

I får lige en mere -

    En dag var der en blondine der ville bevise, at blondiner ikke var så dumme
    som vitserne sagde, så hun farvede sit hår sort og tog ud på landet.
    Der mødte hun en bondemand og så sagde hun til ham :
    " Må jeg få dit får hvis jeg kan gætte hvad du laver ? "

    Bonden svarede, at det måtte hun gerne.

    " Du er bonde " sagde hun - tog godt fat i dyret og smed det arme kræ ind i
    bagagerummet.

    Da hun skal til at køre kommer bonden hen til hende og spørger :
    " Hvis jeg kan gætte din rigtige hårfarve, må jeg så få min hund igen ? ? "
Avatar billede victor-1 Nybegynder
03. maj 2004 - 22:46 #4
Og så lige den sidste i dag - fra samme skuffe *S*

Der var en gang en blondine som skulle til USA. Hun havde en billet til sæde 53 i det fly
hun skulle med. Hun havde hørt, at de " fine & velhavende " havde de laveste sæde numre, så
hun tog resolut sin bagage og gik op og satte sig på sæde 3.

Inden længe kom der selvfølgelig en som retteligt gjorde krav på den plads. Han bad hende om
at flytte sig, men blondinen sagde bare - " jeg er blondine, jeg ser hamrende godt ud og jeg
skal til USA ".

Derefter henvendte den overraskede mand sig til en af stewardesserne, for at fortælle om
sin oplevelse. Stewardessen gik straks hen til blondinen og sagde,- " frk. - De bliver nød
til at sætte Dem på det sæde som De har billet til ", hvorefter blondinen svarede - " jeg er
blondine, jeg ser hamrende godt ud og jeg skal til USA ".

Stewardessen fik herefter fat i Overstewadessen, som øjeblikkeligt henvendte sig til
blondinen med disse ord.

" Frk. - de bliver altså nødt til at sætte dem på det sæde som de har billet til, for der
er en anden som skal sidde her ". Men blondinen svarede blot - " jeg er blondine, jeg ser
hamrende godt ud og jeg skal til USA "

Overstewardessen skyndte sig at få fat på piloten og satte ham godt ind i situationen,
og meget vred travede han hen mod blondinen. Da han kom hen til hende udbrød han -

" NU SÆTTER DE DEM NED PÅ DEN PLADS DE HAR INDLØST BILLET TIL,- VI KAN INGEN STEDER
  FLYVE SÅ LÆNGE DE SIDDER PÅ DEN HERRES PLADS ".

Men endnu gang svarede blondinen som hun havde gjort de tre forrige gange.

Piloten fik fat på Kaptajnen som var en høj og smart fyr. Han var klædt i blåt fra top til
tå og der var skinnende blanke knapper på hans fine blå jakke. Meget roligt og fattet gik
han hen til blondinen, bukkede sig ned og hviskede noget i hendes øre, hvorefter hun roligt
tog sin bagage og gik hen og satte sig på sin egen plads.

Alle som havde haft problemer med blondinen, var i sagens natur meget interesserede i at
vide, hvad Kaptajnen dog kunne have fortalt hende. Kaptajnen sagde - " jeg sagde bare til
hende, at de 50 forreste sæder slet ikke skulle flyve til USA "
Avatar billede blyno Praktikant
03. maj 2004 - 23:10 #5
:-)
Avatar billede satans-girl Nybegynder
04. maj 2004 - 15:28 #6
En soldat, udstationeret i Libanon, fik et brev fra sin kæreste. Hun skrev følgende:

”Kære Morten, Jeg må desværre bryde vores forhold. Afstanden er alt for stor. Desuden har jeg været dig utro to gange, selvom det ikke betød noget for mig, så føler jeg ikke det er retfærdigt for hverken dig eller mig. Vil du være sød at returnere billedet af mig. Mona”

Soldaten, som selvfølgelig blev rasende, spurgte sine soldaterkammerater om de kunne gøre ham en tjeneste. Han skulle låne billeder af kærrester, søstre, kusiner osv. Da han havde samlet alle billederne - 57 ialt - og selvfølgelig kun de flotteste piger var udvalgt - skrev han følgende besked og lagde sammen med billederne, som han sendte til Mona.

”Kære Mona, Jeg beklager, men jeg kan ikke helt placere dig. Kan du ikke tage dit billede ud af bunken selv og så sende resten retur til mig ? Pas godt på dig selv. Morten”
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. maj 2004 - 19:49 #7
LOL - den var ond ;)
Avatar billede colabund Nybegynder
04. maj 2004 - 22:37 #8
Nahh, det er jo altid ondt at slå op med sin kæreste, blot fordi man har været utro et par gange....
Og netop DEN begrundelse ville Vorherres faldne Engel nok synes var helt OK...  ;)
En skam med alle de indlæg som gik tabt pga ekspertens servernedbrud, pointregnskabet gik der åbenbart også kludder i, æv.....
Smil herfra.....
Avatar billede yxos Nybegynder
04. maj 2004 - 23:28 #9
"Hvad har en 40-årig blondine mellem brysterne som en 20-årig ikke har ?"
- "Navlen" !
Avatar billede victor-1 Nybegynder
05. maj 2004 - 01:47 #10
Hæ, hæ, hæ -
Avatar billede satans-girl Nybegynder
05. maj 2004 - 08:08 #11
En dag beslutter en ældre dame sig for at se om hendes 3 svigersønner virkelig holder af hende,

Hun tager derfor den 1. svigersøn med ud at gå en tur, da hun kommer forbi en flod, lader hun sig falde i for at se om han vil springe i efter hende, det gør han.
Og dagen efter står der en spritny Peugeot 206 forand svigersønnens hus, med en lille besked i forruden: Tusind tak hilsen svigermor

Samme scenario finder sted med svigersøn nr 2, som også springer i efter hende.
Også han vågner op til en spritny Peugeot 206 med en lille besked i forruden: Tusind tak hilsen svigermor.

Samme scenario finder sted med 3. svigersøn. Men han bliver stående på breden og ser konen drunkne langsomt, og tænker på tide den heks dør.
Han vågner næste dag op til en Spritny Porsche Boxter med en besked i forruden: Tusind takhilsen svigerfar.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. maj 2004 - 20:15 #12
hahahaha - de bliver værre og værre ;)
Avatar billede fcs Novice
05. maj 2004 - 20:45 #13
Hvad kalder man en blondine med 2 hjerneceller? - Gravid!

Hvad kalder man en blondine med 4 hjerneceller? - Golden Retriever!

Hvordan tænder en blondine lyset om morgenen? - Åbne bildøren og stiger ud!

Bare lige for at bidrage lidt ;o)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
05. maj 2004 - 21:17 #14
Hold da op det er sjovt det her. *GG*

    SUPERBLONDINEN LONNIE, RINGER TIL SIN FYR JOHN :

    Lonnie:    " Hej John, kan du ikke komme over og hjælpe mig ? "
    John:    " Selvfølgelig Lonnie, hvad er der galt ? "
    Lonnie:    " Jeg har lige købt et nyt puslespil, men jeg kan ikke få brikkerne
          til at passe sammen og de ligner heller ikke det motiv der er på æsken "
    John:     " Hvad forestiller puslespillet da ? "
    Lonnie:  " Det er en stor farvestrålende hane. "
    John:     " Okay Lonnie, vent fem minutter så er jeg der ! "

    DER GÅR FEM MINUTTER - OG JOHN TRÆDER IND AF DØREN :

    John:     " Nå Lonnie,- hvor er det puslespil så ? "
    Lonnie:  " Det er lige ude i køkkenet. "

    John går ind i køkkenet og råber så :

    " FOR POKKER LONNIE, - KOM SÅ DE CORNFLAKES TILBAGE I PAKKEN ! ! "
Avatar billede satans-girl Nybegynder
07. maj 2004 - 16:38 #15
Det var en mand der gik og klippede hans græsplæne og pludselig kom der en lille trold frem. Manden bliver forskrækket og begynder at banke den lille trold. så siger trolden: "Av-av-av, du må ikke slå mig ihjel! Hvis du holder op med at slå mig, så får du et ønske opfyldt..."
Manden stopper og tænker lidt. Men da han er sådan en mand, der har alt... Flot kone, stort hus, hund, fed bil osv., kunne han ikke komme på, hvad han ville ønske. Så siger manden: "Fra nu af når jeg tisser, så skal der komme den fineste af den fineste whisky..."
Trolden: "Hokus pokus!" Og trolden løb sin vej.
Manden går hen og tisser i et glas og smagte på det. Det smager som den fineste whisky, han nogensinde har smagt. Så fra den dag tissede manden et par glas hver dag, når konen kom hjem fra arbejde. Men en dag da konen kom hjem fra arbejde, står der kun et glas og hun spørger: "Skal jeg ikke have nogen whisky i dag?"
Manden: "jo, men i dag skal du drikke af flasken..."
Avatar billede victor-1 Nybegynder
08. maj 2004 - 22:41 #16
Lukker - men det betyder jo ikke, at der ikke må skrives flere morsomheder her *S*
Avatar billede victor-1 Nybegynder
18. maj 2004 - 02:15 #17
Der var en gang en blondine som skulle til USA. Hun havde en billet til sæde 53 i det fly hun skulle med. Hun havde hørt, at de " fine & velhavende " havde de laveste sæde numre, så hun tog resolut sin bagage og gik op og satte sig på sæde 3.

Inden længe kom der selvfølgelig en som retteligt gjorde krav på den plads. Han bad hende om at flytte sig, men blondinen sagde bare - " jeg er blondine, jeg ser hamrende godt ud og jeg skal til USA ".

Derefter henvendte den overraskede mand sig til en af stewardesserne, for at fortælle om sin oplevelse. Stewardessen gik straks hen til blondinen og sagde,- " frk. - De bliver nød til at sætte Dem på det sæde som De har billet til ", hvorefter blondinen svarede - " jeg er blondine, jeg ser hamrende godt ud og jeg skal til USA ".

Stewardessen fik herefter fat i Overstewadessen, som øjeblikkeligt henvendte sig til
blondinen med disse ord.

" Frk. - de bliver altså nødt til at sætte dem på det sæde som de har billet til, for der er en anden som skal sidde her ". Men blondinen svarede blot - " jeg er blondine, jeg ser hamrende godt ud og jeg skal til USA "

Overstewardessen skyndte sig at få fat på piloten og satte ham godt ind i situationen, og meget vred travede han hen mod blondinen. Da han kom hen til hende udbrød han -

" NU SÆTTER DE DEM NED PÅ DEN PLADS DE HAR INDLØST BILLET TIL,- VI KAN INGEN STEDER
  FLYVE SÅ LÆNGE DE SIDDER PÅ DEN HERRES PLADS ".

Men endnu gang svarede blondinen som hun havde gjort de tre forrige gange.

Piloten fik fat på Kaptajnen som var en høj og smart fyr. Han var klædt i blåt fra top til tå og der var skinnende blanke knapper på hans fine blå jakke. Meget roligt og fattet gik han hen til blondinen, bukkede sig ned og hviskede noget i hendes øre, hvorefter hun roligt tog sin bagage og gik hen og satte sig på sin egen plads.

Alle som havde haft problemer med blondinen, var i sagens natur meget interesserede i at vide, hvad Kaptajnen dog kunne have fortalt hende. Kaptajnen sagde - " jeg sagde bare til hende, at de 50 forreste sæder slet ikke skulle flyve til USA "
Avatar billede norbert Nybegynder
18. maj 2004 - 06:06 #18
Så var der lystfiskeren, der giftede sig med byens grimmeste pige - hun var den eneste, der havde orm.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. maj 2004 - 23:02 #19
Jeg sag lige og passede mig selv på et offentligt toilet, da jeg hørte en stemme fra den anden bås :
"Hejsa, hvordan går det ?"

Nu er normalt ikke lige typen, der starter en samtale på et herre-toilet mens jeg sidder der og prutter, men jeg ved ikke, hvad der gik af mig, da jeg svarede:
"Helt fint !"

Så lød der fra fyren ved siden af :
"Hvad laver du så ?"

??? - hvad pokker er det for et spørgsmål ??? På dette tidspunkt synes jeg, det var blevet lidt for bizart, så jeg svarede:
"Øhhh, det samme som dig går jeg ud fra…!"

Nu prøvede jeg bare at skynde mig alt hvad remme og tøjler kunne holde, så jeg kunne komme udderfra i en fart. Men så kom der et andet spørgsmål:
"Må jeg komme over til dig ?"

OK, - nu blev det mig altså bare for underligt, men som den venlige person jeg er, fokuserede jeg på at være venlig og afslutte samtalen, så jeg sagde:
"Nej øhhh ... Jeg er lidt optaget lige nu !!!"

Og så var det jeg hørte ham sige...

"Prøv lige og hør... Jeg ringer tilbage om lidt.
Der sidder en eller anden idiot inde ved siden af, der hele tiden svarer på mine spørgsmål. Vi tales ved !!!"
Avatar billede norbert Nybegynder
05. juni 2004 - 13:06 #20
Blondinen var inde for at købe et par sko. Hun finder et par og spørger ekspedienten, hvad de koster. "De koster 200 kr. men du skal nok regne med, at de vil klemme lidt den første uges tid". "Pyt med det", svarede blondinen. "Jeg skal først bruge dem om 14 dage".