Avatar billede darkwing Nybegynder
03. maj 2004 - 20:30 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Lsaa.exe error

Når jeg har været logget på i et par minutter får jeg denne fejl...

LSA Shell (Export Version) has encountered a problem and needs to close.  We are sorry for the inconvenience.
szAppName : lsass.exe    szAppVer : 5.1.2600.0    szModName : unknown
szModVer : 0.0.0.0    offset : 00000000

D:\DOCUME~1\ADMINI~1\LOCALS~1\Temp\WER1D.tmp.dir00\lsass.exe.mdmp
D:\DOCUME~1\ADMINI~1\LOCALS~1\Temp\WER1D.tmp.dir00\appcompat.txt

Hvorefter XP lukker efter ca. 1 minut.
Avatar billede maagen Nybegynder
03. maj 2004 - 20:34 #1
Sasser virus!!!

Installer MS patch 835732
Avatar billede maagen Nybegynder
03. maj 2004 - 20:35 #2
Avatar billede maagen Nybegynder
03. maj 2004 - 20:37 #3
Her er et værktøj til at fjerne virussen hvis din PC er inficeret.

http://securityresponse.symantec.com/avcenter/FxSasser.exe

Og en guide - Læs den!!! :
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.sasser.removal.tool.html

Hvis din PC ikke er på netværk lukker den ikke!
Avatar billede darkwing Nybegynder
03. maj 2004 - 20:58 #4
Vel - sådan går det når man åbner alle sine porte...
Btw. Ved du om opateringen fås via MS regulere update?
Avatar billede maagen Nybegynder
03. maj 2004 - 21:08 #5
Har lige tjekket det - det gør den! Og nu må jeg også hellere selv få den installeret :)

Og den ligger under "vigtige opdateringer og servicepacks", så hvis du har automatisk update på kommer den også.... Hvis du altså ikke er allerede er ramt for så bryger din PC ned før du får opdateret...

Men tak for point og glad for at jeg kunne hjælpe.
Avatar billede darkwing Nybegynder
03. maj 2004 - 21:13 #6
lille note - jeg lukkede alle porte og nu går min maskine ikke ned mere...
opdatere og fjerner dog alligevel.