Avatar billede amerikaner Nybegynder
29. april 2004 - 10:44 Der er 14 kommentarer og
4 løsninger

Nyt logo til vores firma

OK...vores logo er nu lidt gammel...

We would like some logo ideas...also maybe find a designer we can work with in the future.

We have just changed our colors from green and tan to blue and gold.

So you have some idea what we do...the web site is here www.intersektor.com

Logo variations right now are
  http://www.intersektor.com/images/globelogo.jpg
  http://www.intersektor.com/helpdesk/images/logo.jpg

We want something that is clean, easy to read, not very big.  There should be room under it for a "tag line". Think IBM, Microsoft, Oracle, Dell, Intel, Intermate, 3com, osv.  They are all simple with something distictive about them, IBM=stripes, Oracle=Typeface, Dell=Strange E, Intel=Droped e, Intermate=two color, osv.

Everyone with a DECENT example will get points (for you effort) but we will want to contact you if we want to work together (penge). So don't forget to through up your examples "som et SVAR".

Don't bother if you don't have Illustrator installed as we will want final copies from you scaled and as EPS files (if we decide to go with the logo).

P.S. Mit danske er udmærket men det er bare nemmere på engelsk...og i alle fortår mig alligevel.

P.P.S Hvis i ikke har et sted til at HOST dit arbejd.  Email dem til ajw AT intersektor DOT com, med dit brugernavn som emne.

PPPS (that's alot of Ps) I really don't care to hear all the "er det ikke uprofessionalet...ånd af firma...bla bla bla" from some of you.  Vi er et firma som gøre hvad vi gøre MEGET GODT.  Vi har processer som gøre os UTROLIGT dygtig og competitive og har planner om at ekspander i Norden...så skal vi har lidt bedre styr på vores identitet...men, en af vores "guiding priciples" er vi ved hvad vores kunde vil og vil ikke betale for. Og et nye logo er ikke et af det ting som vi kan videre send på en faktura...så, vi håber i kom med nogen gode forslager.
Avatar billede le_bon Nybegynder
29. april 2004 - 11:41 #1
Hej amerikaner,

Dette har ikke noget med logoet at gøre, men jeg vil lige gøre opmærksom på at mailformen under "Kontakt" på jeres website ikke virker.

Mvh. Simon
Avatar billede arnums Nybegynder
29. april 2004 - 12:38 #2
Avatar billede arnums Nybegynder
29. april 2004 - 12:38 #3
.
Avatar billede amerikaner Nybegynder
29. april 2004 - 12:46 #4
Ja Simon...

Vi har installert et nye Content Management System og form drille (hvis man skal gøre noget rigtig...gøre det selv).

Jeg har haft vores "web" man ændre det...tak for hjelpen
Avatar billede stefmeister Nybegynder
29. april 2004 - 23:23 #5
Avatar billede stefmeister Nybegynder
03. maj 2004 - 08:35 #6
Hvad med noget i stil med:

http://www.emul0c.frac.dk/intersektor2.gif
Avatar billede le_bon Nybegynder
03. maj 2004 - 09:15 #7
Hmmmmm.....mit svar bliver ved med at blive slettet....jeg prøver igen:
www.foobar.nu/div/intersector.jpg
Avatar billede amerikaner Nybegynder
03. maj 2004 - 09:42 #8
Ja Simon,

Eksperten installeret nye servere i weekend og det er bare "interessant" hvordan ting (ikke) funger lige nu.

Det var et svar i weekend fra en som er væk nu.

Så...vente jeg et par dag mere før jeg lukke.

Arnums...

hvis du er til sted.  Kan du laver http://www.knoer.dk/interSektor_logo_2.jpg om?  Set "inter" til dette gul farver vi brug (#efefef).
Avatar billede arnums Nybegynder
03. maj 2004 - 10:38 #9
http://www.knoer.dk/interSektor2.html
nu syntes jeg ikke ligefrem at #efefef er gul, men her er den, den øverste er med #efefef:
http://www.knoer.dk/interSektor3.html
Avatar billede le_bon Nybegynder
03. maj 2004 - 11:16 #10
hehe....opdagede lige at jeg har stavet InterSeKtor forkert...det duer ikke rigtigt, såå...
www.foobar.nu/div/intersector2.jpg
Avatar billede mekawi Nybegynder
05. maj 2004 - 12:19 #11
Hi American
You are welcome to contact us, I'm sure we can work something out, now and in the future.

Best regards,
Kim
www.ipoint.dk
km@ipoint.dk
Avatar billede amerikaner Nybegynder
16. maj 2004 - 22:42 #12
Went on vacation, Skagen was nice last week.

Thanks for the input...suprised there wasn't more, nothing earth-shaking...but you all get points for effort. Arnums a little extra.
Avatar billede mekawi Nybegynder
17. maj 2004 - 09:56 #13
A last (and fast!) attempt, just before you close...
http://www.ipoint.dk/banners/intersektor.cfm

//Kim
Avatar billede le_bon Nybegynder
17. maj 2004 - 11:14 #14
Could we have a look at your new logo when it's finished? c",)

(You'll never get "earth-shaking" designs for E-points, no one's going to use hours designing, not being sure of payment.)
Avatar billede amerikaner Nybegynder
17. maj 2004 - 11:49 #15
Actually closed this last night but Eksperten wouldn't work...igen igen.

Vi har en gml Toshiba server (serving 30,000 pages a day never been down - other than maintenance - in 4 years) som vi kun salg til IDG. :-))

le_bon: I guess I thought more people will "bite"...us is-mænd will now sit down and discuss what we got now.
Avatar billede amerikaner Nybegynder
17. maj 2004 - 11:51 #16
"selv angive point fordelingen" virke ikke - eller jeg er en idiot så måske virker bare accepter...
Avatar billede amerikaner Nybegynder
17. maj 2004 - 11:52 #17
ja...det gjørt det
Avatar billede le_bon Nybegynder
17. maj 2004 - 12:10 #18
Tak for points!  c",)