Avatar billede c_nova Nybegynder
29. april 2004 - 09:18 Der er 7 kommentarer og
4 løsninger

Side til hurtig vurdering.

hejsa der, jeg er ved at lave en opgave... vil meget gerne have noget hurtig feedback på hvad i synes om siden....

gerne med karakter...!!

EX. (03@13)

der er 10 points til alle der kommer med et svar jeg kan se noget rigtigt i..!!

håber der er nogen der vil hjælpe..!!

ps. lukker spørgsmålet i aften... eller efter 15 svar.
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2004 - 09:21 #1
den ligner lidt eksperten :D:.
Avatar billede flim Nybegynder
29. april 2004 - 09:23 #2
Ja, synes også den minder en del om eksperten...

Måske fordi det er eksperten... :)

Vi mangler et link
Avatar billede c_nova Nybegynder
29. april 2004 - 09:29 #3
UPS... hehe...

Her linket..

http://home19.inet.tele.dk/cyweb

Siden er lavet ud fra en tut..!!!
Avatar billede flim Nybegynder
29. april 2004 - 09:33 #4
Ser nu meget pænt ud. Ville dog gerne have haft en anden skrifttype :)

Og når man sender en mail og felterne ikke er udfyldt, kommer der på engelsk at felterne ikke er udfyldt. Hvis man trykker på linket der går tilbage, får man 403 - Forbidden...

Burde du nok lige se på...
Avatar billede jps6kb Novice
29. april 2004 - 09:34 #5
Pænt, simpelt... måske for simpelt.
Jeg er ikke meget for skrifttypen. Synes det er en genganger herinde.
Specielt på månedens tilbud bliver det lidt knebet for mig al læse... Smag og behag, men jeg synes en Verdana eller Arial e.l. ville pynte på det...

9@13
Avatar billede flim Nybegynder
29. april 2004 - 09:35 #6
Når man rent faktisk sender en mail (hvilket du også burde checke for validitet), får man følgende linie: mail.cksdata.dk... User unknown /dead.letter... cannot open: Permission denied
Avatar billede flim Nybegynder
29. april 2004 - 09:36 #7
På baggrund af ovenstående vil jeg give 7@13 - hvis det kun er udseenet: 9@13
Avatar billede c_nova Nybegynder
29. april 2004 - 09:41 #8
Når man rent faktisk sender en mail (hvilket du også burde checke for validitet), får man følgende linie: mail.cksdata.dk... User unknown /dead.letter... cannot open: Permission denied.....

hehe... havde sat et . i stedet for et @... men det er rettet..!
Avatar billede rosenberg Nybegynder
29. april 2004 - 09:50 #9
giver jps6kb ret. alt for simpel, men ikke meget at klage over.
fint fint ;) 8@13
Avatar billede spe Nybegynder
29. april 2004 - 10:20 #10
Normalt frarådes det at sætte ting folk skal læse op i alt for bredde spalter. Læsevenligheden bliver ofte bedre med to spalter fremfor en bred. I dit tilfælde tro jeg også det vil gøre siden lidt mere elegant.
Avatar billede weblex Nybegynder
29. april 2004 - 17:20 #11
Jeg synes:

at sidens titel ikke skal stå og blinke - på mig virker det useriøst
at teksten på knapperne skal være tydeligere - ved mouseover er de ok
at forsiden skal have noget mere blikfang i form af billeder/farver - tegningen er ikke nok
at du på forsiden først og fremmest skal fortælle om sidens formål - oplysninger om firma m.v. er mindre relevant