Avatar billede mrslayer Nybegynder
29. april 2004 - 01:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

MySQL C API problem med grant permissions.

Hejsa.

Jeg har lavet en mysql query der ser således ud:
char *Query = new char[1000];
sprintf(Query, "GRANT ALL PRIVILEGES ON openbsd.* TO '%s'@'%' IDENTIFIED BY '%s' WITH GRANT OPTION;",busername,bpassword);

Problemet er at når jeg kører min Query så bliver % fjernet i hostname delen og jeg kan dermed ikke give brugeren adgang til databasen fra alle steder i verden, nogle der ved hvordan jeg gør dette? Evt om jeg skal bruge et special tegn for at lave et %.
Avatar billede mrslayer Nybegynder
29. april 2004 - 01:20 #1
Lave specialtegnet for % virker ej heller, hvis jeg skriver \x25 i stedet for bliver det akkurart det samme.
Avatar billede mrslayer Nybegynder
29. april 2004 - 02:02 #2
btw \% er også prøvet og det ændrer ej heller noget.
Avatar billede arne_v Ekspert
29. april 2004 - 05:58 #3
%%
Avatar billede arne_v Ekspert
29. april 2004 - 05:58 #4
Altså lave 2 % når der skal formateres 1 %
Avatar billede mrslayer Nybegynder
29. april 2004 - 10:21 #5
Jeg skulle åbenbart lave 4*% for at få et % i min SQL streng, jeg ved ikke helt hvorfor men det virker da.
Avatar billede arne_v Ekspert
06. maj 2004 - 20:07 #6
svar