Avatar billede bha140795 Nybegynder
12. februar 2001 - 13:46 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

Logning af Access

Er der nogen der ved om Access 97 kan sættes op til at logge alle transaktioner således at man kan se, hvilke brugere der har lavet hvilke transaktioner.
Avatar billede blazer Nybegynder
12. februar 2001 - 13:48 #1
det kan mand ikke...

nananananananana
Avatar billede blazer Nybegynder
12. februar 2001 - 13:53 #2
hvorfor fanden afviste du mit svar din mongol`??
Avatar billede mmp Nybegynder
12. februar 2001 - 14:05 #3
Fordi jeg skal svare på det.
DET KAN MAN IKKE!
Avatar billede dna Nybegynder
12. februar 2001 - 14:10 #4
Det ka´ man ikke....
Avatar billede blazer Nybegynder
12. februar 2001 - 14:10 #5
mmp>rend mig oppe i min intergalaktisske endetarm.......

jeg skal ha points i dette spm!
Avatar billede dna Nybegynder
12. februar 2001 - 14:10 #6
er der ikke andre der vil forsøge at score lette point ved at gentage hvad der allerede er sagt.. ??

Avatar billede dna Nybegynder
12. februar 2001 - 14:11 #7
blazer: Du SKAL da ikke have point.. det bestemmer opretteren jo 100% alene... så slap lige af og klap hesten...

dna
Avatar billede blazer Nybegynder
12. februar 2001 - 14:16 #8
dna>>>han spørger om noget..jeg svarer korrekt..jeg skal ha points.......

Avatar billede nil.dk Nybegynder
12. februar 2001 - 14:23 #9
blazer >> drop lige den tone.
Avatar billede blazer Nybegynder
12. februar 2001 - 14:26 #10
nil.dk>>>BAAHHHH
Avatar billede nil.dk Nybegynder
12. februar 2001 - 14:28 #11
blazer >> bha er forholdsvis ny bruger oprettet 16/1... lad os ikke skræmme ham væk ved at kalde ham mongol.
Avatar billede blazer Nybegynder
12. februar 2001 - 14:35 #12
heeh..jeg er ellers extremt skræmmende...jeg kan kalde dig mongol til du mærker tårene pisle ud af øjenkrogene.........
Avatar billede dna Nybegynder
12. februar 2001 - 14:40 #13
Blazer: Selvom du svarer korrekt, så er det jo ikke sikkert at han syntes du skal have pointene... det bestemmer han jo TOTALT selv...

dna
Avatar billede nil.dk Nybegynder
12. februar 2001 - 14:41 #14
Avatar billede blazer Nybegynder
12. februar 2001 - 14:41 #15
dna>nopes
Avatar billede kalou Nybegynder
12. februar 2001 - 15:01 #16
Blazer >>hvor gammel er det lige du er???
Avatar billede blazer Nybegynder
12. februar 2001 - 15:16 #17
UGH...Jeg er 16 vintre og 15 somre...dig?

Avatar billede kalou Nybegynder
12. februar 2001 - 15:21 #18
Blazer>> 10 mere end dig
Avatar billede dna Nybegynder
12. februar 2001 - 15:38 #19
Blazer: Du kan jo bare forlange løs... men som jeg har skrevet før, så bestemmer han jo selv om han vil give dig de point, eller han hellere vil give en anden dem...! Der er jo intet at diskutere, sådan fungerer det nu bare engang...

dna
Avatar billede ddn Nybegynder
12. februar 2001 - 15:44 #20
Det kan nu godt lade sig gøre med lidt snilde og brug af .mdw filen.
Avatar billede pstric Nybegynder
12. februar 2001 - 16:33 #21
dna>> Hvad var dit formål med at svare på spørgsmålet? Du bidrog ikke med noget nyt, så ville du ikke bare fuppe dig til nogle billige point i håbet om at en ny bruger bare fordeler pointene mellem alle dem , der har givet det rigtige svar.

Fra http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml
<snip>
Alle brugere skal forsøge at svare med så konkret og brugbart et svar som overhovedet muligt.
</snip>

Hvis nu ddn har en let - eller svær - måde at løse problemet på, så er dit svar direkte forkert, ellers er det bare unødvendig støj.

Det skal ikke opfattes som et forsvar af blazer\'s tone, men han var da den første til at svare at man ikke kan.
Avatar billede dna Nybegynder
12. februar 2001 - 16:37 #22
<snip>
Alle brugere skal forsøge at svare med så konkret og brugbart et svar som overhovedet muligt.
</snip>

- det har da bare intet med det som jeg skrev at gøre...

Hvis du pudsede leverpostejen væk fra dine tykke nørdebriller, så kunne det være, at du kunne se hvad jeg skrev... det var sådan set mest fordi at jeg ville gøre det samme som \"mmp\" !! Jeg skrev jo også:
<snip>er der ikke andre der vil forsøge at score lette point ved at gentage hvad der allerede er sagt.. ??</snip>

ok !?

Avatar billede dna Nybegynder
12. februar 2001 - 16:37 #23
det var mest i sjov.... men, kan da se, at det skal man holde sig fra herinde...!
Avatar billede pstric Nybegynder
12. februar 2001 - 16:44 #24
dna>> Så vidt jeg kan se, er mmp blevet skældt ud af blazer ;-)

Du skal da ikke holde dig fra at lave sjov herinde, men hold det lige til kommentarer. Dine argumenter tyder jo ikke på at du ville få en dårlig smag i munden over at få pointene.
Avatar billede dna Nybegynder
12. februar 2001 - 19:24 #25
Pstric: Kig lige her....

http://www.eksperten.dk/spm/48522

Jeg tager sq ikke point som ikke er beregnet til mig... Håber du kan se det..`????

dna
Avatar billede cek Nybegynder
13. februar 2001 - 16:48 #26
Kan man købe damer for alle de ombejlede point, siden der bliver brugt så mange resourcer på denne diskussion ?
(..for så vil jeg være med  :-) )

cek
Avatar billede dna Nybegynder
13. februar 2001 - 17:34 #27
Jeps.! Damerne kommer ved 100000 point... så det er bare med at svare på nogle spørgsmål..! :)

dna