Avatar billede der Nybegynder
28. april 2004 - 10:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Convert af komma

Hvor giver dette kode forskellig udfald på en ISS på en XP og en IIS på en Win2003 Server

XP = 90
Win2003 = 900

time = Request.Form("time")
time = Replace(time, ",",".")

time = Cint(time * 60)
response.write(time)

Hvis jeg sætter time = 1.5 i koden virker det.
Avatar billede ocp Nybegynder
28. april 2004 - 10:12 #1
Har du prøvet at indsætte response.write(Request.Form("time")) - bare for at se om det f.eks. skyldes forskellige "landeindstillinger"?
Avatar billede fennec Nybegynder
28. april 2004 - 10:19 #2
Prøv med:
time = cdbl(Replace(time, ",","."))

for at sikre at time er et (komma)tal, og ikke tekst, nå du laver en replace.
Avatar billede keysersoze Guru
28. april 2004 - 10:28 #3
session.lcid = 1030

hvis du sætter det i toppen burde du sikre at du kører med dansk format
Avatar billede der Nybegynder
28. april 2004 - 11:52 #4
Fandt selv ud af det, det var noget med replace'n den måde den modtog requesten.
Da du Keyserzose er den eneste med svar ;O) får du dem for ulejligheden ;O)