Avatar billede rabech Nybegynder
27. april 2004 - 20:15 Der er 1 kommentar

Pinnacle pctv stereo kort aktivering

jeg har just købt et Pinnacle pctv stereo kort og fik i butikken af vide at det kunne capture i Mpeg2 kvalitet (svcd og dvd) men nu sidder jeg og læser på kassen at det kan det ikke før det bliver aktiveret via nettet for en uoplyst pris.? hvad fanden mener de med det? at jeg skal købe en key til at lukke mit kort op eller mener de bare at jeg skal købe mig noget redigeringssoftware ala Pinnacle studio ?

Hjælp jeg tør ikke pakke kortet ud før jeg har fået svar da jeg så ikke kan refundere det.
Avatar billede ralph4 Nybegynder
27. april 2004 - 23:34 #1
Ikke megen hjælp herfra, men jeg mener da at det er butikkens problem, de sælger en vare, den skal de da vide lidt om, det gør de så nok ikke, men så må de ringe til deres leverandør evt. importør - eller i det mindste give DIG telefonnumre på een af førnævnte - nu er det såmænd også sengetid.