Avatar billede jahla Nybegynder
26. april 2004 - 21:37 Der er 3 kommentarer

Højre ramme væk i browservinduet

Hej

Jeg er en ivrig bruger af Frontpage '98 og havde indtil i aftes et ganske udmærket forhold til programmet.

Min hjemmeside er hovedsagligt bygget op omkring "Fælles kanter...", idet jeg bruger dem øverst, nederst og i højre side. Det har hidtil fungeret fint, men så i aftes, da jeg lige havde indsat et par sidste eksterne links i min højre side (og absolut ikke andet!), vil jeg lige kigge over i browservinduet og ser at min højre side nu ikke længere vises; men tilbage i arbejdsvinduet er rammen med alt indhold der imidlertid stadig????? Jeg prøver at uploade til internettet, men udfaldet er det samme: højre ramme vises ikke??

Rammen og "stoffet" eksisterer jo dog fortsat, da alt er i den skønneste orden i arbejdsvinduet; men hvorfor i alverden vil Frontpage ikke længere vise det i browservinduet og hvad kan jeg gøre for at redde situationen???

P.S.: Jeg er mildest talt ingen ørn i html-koder mv. ;-))

Jan
Avatar billede Kengun Praktikant
26. april 2004 - 22:47 #1
må vi se din side på nettet? måske det er enklere at se hva der er fejl.
Avatar billede Kengun Praktikant
26. april 2004 - 22:49 #2
jeg vil give et skud på at du har lavet din "mainframe" (eller den venstre frame hvis du har det) for bred. den vil da skyve din højre side ud og gøre den meget tynd. jeg er lidt ude på tynd is nu, så et link ville hjælpe :)
Avatar billede jahla Nybegynder
27. april 2004 - 18:36 #3
Jeg har prøvet at ændre min venstre side, som du foreslog, men det kan ikke være det, for det ændrer ikke noget... )-: Men her har du et link til min "skabelon", det er det eneste, jeg har up-loaded endnu: www.kenobi.dk/skabelon.htm

Hvis det kan være til nogen hjælp, så har du her HTML-koderne:

<html>

<head>
<meta http-equiv="Content-Language" content="da">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0">
<meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document">
<title>Skabelon</title>
<meta name="Microsoft Border" content="tlrb">
</head>

<body bgcolor="#D5C4B0" text="#5F4030" link="#363C58" vlink="#5F4030" alink="#5F4030" topmargin="0" leftmargin="0" style="color: #5F4030; font-family: Arial; margin-top: 0; margin-bottom: 0; padding: 0">

<p>&nbsp;</p>
<table border="1" width="594">
  <tr>
    <td width="100%">&nbsp;</td>
  </tr>
</table>
<p style="padding: 0">&nbsp;

</body>

</html>