Avatar billede jupitor Nybegynder
25. april 2004 - 16:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Microsoft wireless keyboard

Jeg har købt et Microsoft Wireless MultiMedia Keyboard 1.0A og dette har en "F Lock" tast der gør at F-tasterne har andre funktioner. Men denne funktion er default når computeren startes og det vil jeg gerne have lavet om, så det er de normale F-taster der er default. Kan man det?
Avatar billede c-holst Novice
25. april 2004 - 17:03 #1
det må da kunne klare via kontrolpanel museprogramet, sikkert noget du skal vinge af

søgte lidt, men fandt ikke rigtigt noget.

måske skal du prøve at deaktivere det når du lukker maskinen
Avatar billede hottadpole Nybegynder
25. april 2004 - 20:13 #2
Har et multimedia keyboard fra Microsoft med samme særhed. I min situation er der intet at gøre. Men irriterende er det da.
Avatar billede c-holst Novice
12. juni 2004 - 22:17 #3
Hvordan går det så, har du brug for mere hjælp, så kom med lidt respons
Ellers må du gerne lukke tråde her
Avatar billede jupitor Nybegynder
12. juni 2004 - 22:30 #4
Jeg har stadig ikke fundet frem til en løsning.
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2004 - 15:50 #5