Avatar billede 1005 Nybegynder
24. april 2004 - 07:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

_vti_bin - den findes ikke nogen steder

jeg har lige modtaget en mængde filer jeg skal opdatere/rette til via min dreamweaver: der er bla. denne action:

<form method="POST" action="_vti_bin/shtml.dll/enquiry.htm" onSubmit="">

_vti_bin - den findes ikke nogen steder, med formmailen virker - kan nogen fortælle hvordan dette kan finde sted
Avatar billede snowball Novice
24. april 2004 - 09:44 #1
_vti_bin er så vidt jeg husker normalt en skjult folder. Har du tjekket for det?
Avatar billede 1005 Nybegynder
24. april 2004 - 10:17 #2
nej - men mappen er ikke at se på serveren heller
Avatar billede snowball Novice
24. april 2004 - 10:25 #3
Og du skal se skjulte filer og mapper på serveren !?
Avatar billede 1005 Nybegynder
24. april 2004 - 10:32 #4
tjaa - nej det ved jeg ikke - har aldrig skullet benytte det før - det hænger sammen med at jeg tidligere når jeg har lavet enkle hjemmesiden med noget formmail har server/hoteludbyderen altid haft cgi scripts til copy/paste - men her hos tdc (den hjemmeside jeg skal opdaterer ligger hos tdc)er det ikke helt så nemt, åbenbart - derfor min undren - men svar for din ulejlighed
Avatar billede snowball Novice
24. april 2004 - 10:46 #5
Vil ikke have point med mindre problemet er løst.

Normalt er _vti folderne (der er flere af dem) skjult, så derfor kunne du jo prøve at sætte din FTP klient til at vise skjulte filer og foldere og så se om folderen ikke dukker op :)
Avatar billede 1005 Nybegynder
24. april 2004 - 13:22 #6
det vil jeg lige prøve - men du har jo givet mig nogle oplysninger jeg kan arbejde videre med, så pointene er iorden mener jeg så læg et svar
Avatar billede snowball Novice
24. april 2004 - 13:23 #7
:)
Avatar billede 1005 Nybegynder
24. april 2004 - 13:28 #8
jeg er meget glad for dette forum