Avatar billede regstar Nybegynder
23. april 2004 - 18:30 Der er 1 kommentar

Anmeldelses og Artikel system

Hej allesammen.

Jeg har brug for lidt viden indenfor PHP scripting. Det er saadan at jeg har anskaffet mig et News management system (Magic News system) Det er skie fedt. Men den har nogle elementer jeg gerne vil gerne have "indbygget" i.

De ting der skal fremgaa i scriptet er folgende: et anmeldeses system til anmeldelse af dvd film. Dvs der skal indgaa folgende "variable": Titel, undertitel, genre, produktionsland, aartil for udgivelse skuespiller.

Jeg har selv provet at lave et anmeldelse system. Men mente at det var lidt svaert at kunne forbinde mysql og siden sammnen; altsaa en side hvor man kunne indtaste disse vaerdi (en admin side). SPorgmaalet er saa hvordan jeg laver denne side. Er der nogen der kan hjaelpe mig med at lave en lille simple side, hvor man indtaser en vaerdi, saa det bliver gemt i en database (eksempelvis mysql).

saa vi kan konludere at sporgsmalene er folgende:
en udvidet news system fra magic. og en lille hjaelpe side til hvordan man gemmer information inde paa en mysql database og faa den frem paa en helt anden side.

ka i hav en god weekend allesammen

/Regstar
Avatar billede hanshenp Nybegynder
24. april 2004 - 06:49 #1
lyder mere som en opgave end et spørgsmål