Avatar billede ketchup Nybegynder
23. april 2004 - 16:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Connection timeout

Hejsa ...

Jeg har et problem, med at bruge en Oracle-database over VPN. Jeg kan godt forbinde til den. Men når jeg så skal til at se på den side hvor data skal komme frem på, kommer IE men denne fejl "10060 - Connection timeout"

"The gateway could not receive a timely response from the Web site you are trying to access. This might indicate that the network is congested, or that the Web site is experiencing technical difficulties"

Hvad skal jeg gøre for at løse mit problem ?. (Har søgt på google efter et svar,men har ikke kunne finde nået der kunne løse mit problem)
Avatar billede ekm Nybegynder
23. april 2004 - 16:45 #1
måske kan det her hjælpe: i Internet Explore gå ind i funktioner, tryk internetinstillninger, så sikkerhed, og vælg websteder du har tilid til, tryk websteder, og så lig siden ind i tilladte sider...

håber det hjælper
Avatar billede ketchup Nybegynder
11. juni 2004 - 21:05 #2
Lukker