Avatar billede ibm Nybegynder
30. september 1999 - 08:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Outlook

Når jeg har sendt mails via Microsoft Outlook læser modtageren ÆØÅ som AOA. Jeg har været i indstillinger og checket at min skrifttype er "Vestlig"
Avatar billede mikkle Nybegynder
30. september 1999 - 08:49 #1
Tjek hvilket tegnsæt du sender med.
Avatar billede lazze Nybegynder
30. september 1999 - 10:41 #2
Det er nok modtagerens kofig. det er forkert?
Avatar billede ziber Nybegynder
30. september 1999 - 13:48 #3
Jeg havde samme problem, når jeg modtog emails derhjemme. Sendt fra Outlook. Modtageren af dine mails, skal ændre sit tegnsæt!!
Avatar billede bjarne73 Nybegynder
01. oktober 1999 - 09:51 #4
Under indstillinger i Outlook vælger du fanebladet "Internet E-post".
Hér vælger du tegnsættet ISO 8859-1.

Så er den klaret.