Avatar billede Slettet bruger
22. april 2004 - 16:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

har købt MP3 Denver MP111. Mangler konverteringsprogram

Kender nogen den MP3 som Føtex sælger for 745 kr?
Med radio og 128 mb, Virker god.

Men nu har jeg jo en masse wma filer jeg skal have konverteret til mp3.
Kender nogen her et godt program??
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2004 - 17:05 #1
Jeg skulle bare søge
http://www.eksperten.dk/spm/194340
Avatar billede muzak Nybegynder
22. april 2004 - 20:41 #2
Tjek følgene link:
http://www.wma-mp3.com/
Download programmet "Advanced WMA Workshop 2.0". Virkelig nemt program. Det er en trial version - 14 dage, mener jeg. Plus du kan kun konvertere 5 filer ad gangen. Men det går virkelig hurtigt, så det gør ikke noget. Har selv brugt programmet og konverteret 5 gb wma filer. Intet problem.
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2004 - 20:51 #3
Okay link jeg fandt i emne 194340 henviser til winamp, som koster penge i den version der kan rippe.
Andre bud end den muzak kom med. tak for den i øvrigt.
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2004 - 15:26 #4
Muzak: Jeg kan kun få den til at konvertere en fil ad gangen.
Hvis jeg holder shift og markerer fil 2 så er mp3 ikke high lightet.
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2004 - 15:45 #5
Nogen bruger nero burning. kan man det uden at skulle brænde og hvordan??