Avatar billede tzag_dk Nybegynder
22. april 2004 - 14:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

vbs fil virker ikke

Hej

Er der nogen som kan se hvorfor denne vbs fil ikke vil køres med Scheduled Tasks?

Option Explicit

Set Conn = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
StrConnection = "driver=MySQL;server=localhost;uid=root;pwd=mogens;database=spotpeopledk"
Conn.Open StrConnection

SQL = "SELECT * FROM profiler LEFT JOIN profilbilleder ON profiler.id = profilbilleder.profilerID WHERE profilbilleder.godkendt = '1' ORDER BY RAND()"
Set RS = Conn.Execute(SQL)

SQLupdate "UPDATE timesprofil SET profilerID = "& RS("profiler.id") &""
Conn.Execute(SQLupdate)

På forhånd tak!
// Rene
Avatar billede ocp Nybegynder
22. april 2004 - 15:04 #1
Fordi rettighederne for "scheduled tasks"-brugeren ikke tillader afviklingen?
Avatar billede tzag_dk Nybegynder
22. april 2004 - 15:11 #2
Jeg har fået scheduled tasks til at køre den, men den udføre bare ikke det der ståe i vbs filen.
Det er første gang at jeg laver sådan en fil, så måske er noget af koden forkert :-)
Avatar billede kelo Nybegynder
22. april 2004 - 15:44 #3
Jeg mener bestemt at det hedder CreateObject("xxx") istedet for server.CreateObject når du bruger vbs
Avatar billede tzag_dk Nybegynder
22. april 2004 - 15:54 #4
Det havde du helt ret i... nu virker det :-)
Tak for det!
Smider du et svar?
Avatar billede kelo Nybegynder
22. april 2004 - 16:04 #5
svar!