Avatar billede olsen1 Nybegynder
22. april 2004 - 08:38 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

hvordan laves en ny farve på link - uden om CSS

jeg har et CMS system  i asp hvor link farverne er styret af dette. Nu vil jeg gerne lavet en <!-- #include file="xxxxx.asp" --> men CMSsen driller da jeg gerne vil lave andre linkfarver som ikke er styret af CSSén/Style sheet - kan man komme uden om dette i det nye xxxxx.asp ????
Avatar billede tzag_dk Nybegynder
22. april 2004 - 12:25 #1
Du kan evt gøre sådan her:

<span style="font-weight: bold; font-size: 12px; color: #FF0000"">TEKST_TEKST</span>
Avatar billede olsen1 Nybegynder
22. april 2004 - 15:28 #2
tak - men problemet er hvis jeg skal linke til en url -
Avatar billede tzag_dk Nybegynder
22. april 2004 - 16:08 #3
Så kan du bare gøre sådan her :-)

<span style="font-weight: bold; font-size: 12px; color: #FF0000"><a href="LINK_LINK">TEKST_TEKST</a></span>
Avatar billede tjaz Nybegynder
22. april 2004 - 16:43 #4
eller nok nærmmere sådan her:

<a href="side.asp"><span style="font-weight: bold; font-size: 12px; color: #FF0000">Link tekst</span></a>

Det er ikke altid at den laver om på det hvis <span> står før <a> ... bare min erfaring.
Avatar billede tzag_dk Nybegynder
22. april 2004 - 19:25 #5
Jeg kommer også lige med et svar så :-)