Avatar billede vibydk Nybegynder
21. april 2004 - 00:03 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

windows messenger

Hvordan fjerner man det undskyld jeg siger det, det lorte program har hentet MSN messenger og vil
ikke ha, at windows messenger starter op men
hver gang jeg går ind i outlook express starte
windows messenger og har fjernet fluebenet ved
at gå ind i funktioner og indstillinger.
Avatar billede knighten Nybegynder
21. april 2004 - 00:05 #1
Kopier følgende og indsæt det i start>>kør... Derefter tryk OK

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
Avatar billede knighten Nybegynder
21. april 2004 - 00:08 #2
Tror vist dit spørgsmål er endt i en lidt forkert kategori. ;)
Avatar billede halifax Nybegynder
21. april 2004 - 00:32 #3
Du kan ikke benytte Fjernsupport under MSN Mess såfremt Win Mess fjernes fra systemet.
Du kan forhindre Win Mess i at starte op ved at fjerne denne nøgle i registreringsdatabasen
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\MSMSGS
Avatar billede knighten Nybegynder
21. april 2004 - 15:49 #4
Du kan hente Windows Messenger Disable fra http://www.tweakup.dk/HTML/download/winxp.php

Det er et program der forhindre messenger i at køre, men du kan også tillade kørsel af  messenger igen. Du kan sætte den til at forhindre, når du så skal bruge fjernsupport er det bare at klikke på et ikon så har messenger tilladelse til at køre igen, efter din fjernsupport kan du deaktivere messenger igen og den starter ikke op.

Det kan dog have den effekt at Outlook er noget længere tid om at starte op.
Hvis du bruger Messenger Disable og får problemer med at outlook er lang tid om at starte op så prøv det her:
http://www.tweakxp.com/display.aspx?id=108
Avatar billede vibydk Nybegynder
21. april 2004 - 18:03 #5
Knigten: Vil lige sige tak til dig da det er dig som har løst mit problem med stien: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove. Også tak til Halifax for dit svar.
Avatar billede knighten Nybegynder
21. april 2004 - 18:05 #6
Takker for point. :)