Avatar billede nfotx2 Nybegynder
20. april 2004 - 17:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Internet via GPRS

Sidder her med en gammel psion revo hånholdt "computer" som jeg gerne vil have på nettet gennem min nokia 3650's GPRS forbindelse. er der nogen der ved om det kan lade sig gøre?
Avatar billede the_legend Nybegynder
20. april 2004 - 17:23 #1
eventuelt via bluetooth eller IR hvis det kan lade sig gøre.
Avatar billede nfotx2 Nybegynder
20. april 2004 - 17:26 #2
ja, det er ikke så meget det... den kunne jeg godt regne ud ;)
det er mere hvordan man får en revo der aldrig har hørt om gprs til at bruge det... har hørt noget om at man kan bruge et eller andet som fx *98*2# som opkaldsnummer, men har ikke kunnet få det til at virke
Avatar billede nfotx2 Nybegynder
24. april 2004 - 14:55 #3
...
Avatar billede win-x.dk Nybegynder
06. september 2004 - 01:32 #4
Hej  Det kan det. Men du skal ha et abnoment hos TDC fx det hedder Netplus.. og det koster 25Kr pr MB så det er ret dyrt.. men det kan ladesig gøre men det GÅR MEGET LANGSoMT 9.6kbps max  . hyge