Avatar billede skrubsak Nybegynder
20. april 2004 - 14:15 Der er 3 kommentarer

Pop-up menu i layers?

Hej

Jeg har et spørgsmål til layers og pop-upmenu.
jeg skal bruge Dreamweavers egen genereret pop-up menu inde i et layer. Men det må jeg ikke. Kan det passe???
Jeg arbejder i Dreamweaver MX 2004.

Tak
Avatar billede bojohansen Nybegynder
20. april 2004 - 22:08 #1
http://www.bojohansen.dk/eksperten/491369/default.asp

Det virker fint hos mig.

Har du husket at markere sætte link på dit tekst/billede til # inden du prøver på at lægge popup på det ?
Avatar billede skrubsak Nybegynder
21. april 2004 - 09:33 #2
jeg mener inden i et layer. Det skal være sådan at jeg også kan sætte show/hide layer på. Jeg har lavet et layer om hele mit design. Når jeg så skal bruge pop-up menu inden for layeret, altså et eller andet sted i designet, så er pop-up menu ikke aktiv under behaviours!!!
Avatar billede bojohansen Nybegynder
21. april 2004 - 16:41 #3
Prøv at kigge på linket igen, nøjagtigt det samme bare i et layaer som du er vandt til at se det.