Avatar billede dallewingduck Nybegynder
19. april 2004 - 16:48 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se mit 80 gb drev, selvom hardisken er at finde ?

hardisken kan ses i enhedshåndteringen, men jeg kan ikke finde den i >denne computer<,,, jeg har et vira program, men jeg regner ikke med at det er det, hvad kan jeg gøre ???
Avatar billede far_mand Nybegynder
19. april 2004 - 16:49 #1
Er det en ny disk du har sat i?
Avatar billede dallewingduck Nybegynder
19. april 2004 - 16:51 #2
nej den er ikke ny
Avatar billede dallewingduck Nybegynder
19. april 2004 - 16:52 #3
den forsvandt bare efter en genstarter
Avatar billede uso Nybegynder
19. april 2004 - 16:53 #4
"har den nogensinde virket?"
(jeg kan vel ligeså godt svarer mig selv ... *ja*?)
Avatar billede uso Nybegynder
19. april 2004 - 16:54 #5
det kunne være du skulle prøve kontrolpanel->tilføj hardware hvis det er du lige har sat den i computeren, kommer den jo ikke frem automatisk (ellers tror jeg der er noget galt)
Avatar billede uso Nybegynder
19. april 2004 - 16:54 #6
ah k
Avatar billede dallewingduck Nybegynder
19. april 2004 - 16:55 #7
jeg tjekker lige uso i tilføj hardwaren
Avatar billede dallewingduck Nybegynder
19. april 2004 - 16:58 #8
jeg kan godt komme ind på diskens egenskaber i enhedshåndteringen, men linjen hvor der står >brug denne enhed (aktiver)< er sløret. jeg kan ikke bruge den "egenskab"
Avatar billede skurggman Nybegynder
19. april 2004 - 16:58 #9
Gå ind i computer administration og aktiver harddisken under lagerings enheder og diskhåndtering....
Avatar billede uso Nybegynder
19. april 2004 - 16:59 #10
sådan kunne man også gøre :-)

//uso
Avatar billede dallewingduck Nybegynder
19. april 2004 - 17:00 #11
jeg er derinde, jeg kan også finde den. der står: ikke alokeret
Avatar billede skurggman Nybegynder
19. april 2004 - 17:01 #12
Så tror jeg ikke disken er formateret...
Avatar billede dallewingduck Nybegynder
19. april 2004 - 17:02 #13
den har kunnet køre, og den har været fyldt med alle mulige spil og andet.. DET vil jeg gerne have tilbage, jeg gider ikke at formatere og miste det hele :(
Avatar billede uso Nybegynder
19. april 2004 - 17:04 #14
forstår dig fuldt ud! (men er ikke lige så stærk på området så jeg lader skurggman om tjansen! *heh*)
Avatar billede dallewingduck Nybegynder
19. april 2004 - 17:04 #15
hvis jeg kan få det tilbage er det den hjælp jeg har søgt
Avatar billede skurggman Nybegynder
19. april 2004 - 17:04 #16
Jeg tror desværre du har mistet det hele, disken har fucket op...
Du har vel ikke prøvet at installere linux på en partition eller noget? For det har nemlig snuppet min partition på den måde...
Avatar billede dallewingduck Nybegynder
19. april 2004 - 17:05 #17
jeg har ikke gjort andet end at tænde for computeren efter at have spillet rollespil
Avatar billede skurggman Nybegynder
19. april 2004 - 17:06 #18
Hmm, jeg tror altså helt ærlig at disken er fucket op, men har du ikke en kammerat eller en anden pc du kan prøve at smide disken i...
Avatar billede dallewingduck Nybegynder
19. april 2004 - 17:09 #19
det kunne jeg godt prøve,,, men det bliver først senere i aften så, jeg ville gerne kunne bruge drevet nu, så hvis der er en af jer der kender til de slags problemer med diske, så bliver jeg meget glad
Avatar billede dallewingduck Nybegynder
19. april 2004 - 17:15 #20
nogle bud ???
Avatar billede dallewingduck Nybegynder
19. april 2004 - 17:17 #21
skal jeg konventere til dynamisk disk
Avatar billede dallewingduck Nybegynder
19. april 2004 - 17:17 #22
???