Avatar billede interkriller Nybegynder
19. april 2004 - 15:07 Der er 38 kommentarer og
1 løsning

Jeg skal have flere entries i min form

Mit xml-dokument indeholder kun én entry, men jeg har brug for flere.

Nedenstående fungerer upåklageligt, men jeg kan ikke ændre variablen "name" uden det fucker op.

Jeg vil gerne have et spørgeskema opdelt i f.eks 5 spg med hver 5 svar muligheder som bliver sendt videre til card 2.

Her er koden der virker med én entry:

<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"?>
<xsl:stylesheet xmlns:xsl="http://www.w3.org/1999/XSL/Transform" version="1.0">
<xsl:output method="xml" doctype-public="-//WAPFORUM//DTD WML 1.1//EN" media-type="text/vnd.wap.wml" doctype-system="http://www.wapforum.org/DTD/wml_1.1.xml" encoding="ISO-8859-1"/>

<xsl:template match="/">
    <wml>
        <card id="card1" title="Spg">
        <do type="accept" label="Send">
              <go href="#card2"/>
        </do>
            <p>
                <b>Velkommen til fodbold testen.</b>
            </p>
            <p>I denne test kan du måle hvor meget du holder med dit hold, svar på alle spørgsmål</p>
            <xsl:apply-templates select="skema/spg" />
        </card>
        <card id="card2" title="Send">
                    <p>
                    Du valgte: $(name)
                    </p>
        </card>
    </wml>
</xsl:template>

<xsl:template match="spg">
        <p><b><xsl:value-of select="text"/></b><br/></p>
        <p>

<select>
<xsl:apply-templates select="skema/spg" />
<xsl:attribute name="name">name</xsl:attribute>
            <xsl:for-each select="svar/mulighed">
                                <option>
                    <xsl:attribute name="value"><xsl:value-of select="vaerdi"/></xsl:attribute>
                    <xsl:value-of select="."/>
                </option>
            </xsl:for-each>
</select>

        </p>
    </xsl:template>
</xsl:stylesheet>

Hvordan er det muligt at bruge flere "name-variabler"?
Avatar billede far_mand Nybegynder
19. april 2004 - 15:10 #1
<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"?>
<xsl:stylesheet xmlns:xsl="http://www.w3.org/1999/XSL/Transform" version="1.0">
<xsl:output method="xml" doctype-public="-//WAPFORUM//DTD WML 1.1//EN" media-type="text/vnd.wap.wml" doctype-system="http://www.wapforum.org/DTD/wml_1.1.xml" encoding="ISO-8859-1"/>

<xsl:template match="/">
    <wml>
        <card id="card1" title="Spg">
        <do type="accept" label="Send">
              <go href="#card2"/>
        </do>
            <p>
                <b>Velkommen til fodbold testen.</b>
            </p>
            <p>I denne test kan du måle hvor meget du holder med dit hold, svar på alle spørgsmål</p>
            <xsl:apply-templates select="skema/spg" />
        </card>
        <card id="card2" title="Send">
                    <p>
                    Du valgte: $(name)
                    </p>
        </card>
    </wml>
</xsl:template>

<xsl:template match="spg">
        <p><b><xsl:value-of select="text"/></b><br/></p>
        <p>

<select>
<xsl:apply-templates select="skema/spg" />
<xsl:attribute name="name">name</xsl:attribute>
            <xsl:for-each select="svar/mulighed">
                                <option>Svar 1
                                <option>Svar 2
                                <option>Svar 3
                                <option>Osv.!!
                    <xsl:attribute name="value"><xsl:value-of select="vaerdi"/></xsl:attribute>
                    <xsl:value-of select="."/>
                </option>
            </xsl:for-each>
</select>

        </p>
    </xsl:template>
</xsl:stylesheet>
Avatar billede far_mand Nybegynder
19. april 2004 - 15:11 #2
<option>Svar 1
<option>Svar 2
<option>Svar 3
<option>Osv.!
<option>

Hver gang du opretter "<option>" i den række kan du skrive et svar og wupti.. :D håber jeg har forstået spm'et godt nok..
Avatar billede interkriller Nybegynder
19. april 2004 - 15:23 #3
Tror der er lidt misforståelser...

For det første kan man vel ikke skrive <option> uden et </option>...

For det andet, jeg prøvede at finde ud af hvordan jeg kan ændre name-attribut.
Jeg skriver mine options ud vha af et xml-dokument.
Avatar billede interkriller Nybegynder
19. april 2004 - 15:42 #4
NUTEEEEE :D
Avatar billede nute Nybegynder
19. april 2004 - 16:25 #5
hæp ...
Avatar billede nute Nybegynder
19. april 2004 - 16:28 #6
mon ikke jeg gerne vil have lidt xml også ... du gør noget underlig i din xsl :-|
Avatar billede interkriller Nybegynder
19. april 2004 - 16:28 #7
hehe :)

Er det noget du ved noget om (ovenstående)

Hvis jeg har flere <select> kan de ikke have hvert sit <name>...

name="name" er den eneste rigtige syntax (umiddelbart)
jeg vil have name="en eller anden variabel"
Avatar billede interkriller Nybegynder
19. april 2004 - 16:29 #8
XML:

<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="fob_wml.xsl" ?>
<skema>
    <spg Id="001">
    <text>Hvis X skal spille kamp på din kærestes fødselsdag, hvad ville du så gøre?</text>
        <svar>
        <mulighed>Købe billet, se kampen og feste med vennerne bagefter.
            <vaerdi>20</vaerdi>
        </mulighed>
        <mulighed>Købe billet, se kampen og tage direkte til din kærestes fødselsdag bagefter.
            <vaerdi>15</vaerdi>
        </mulighed>
        <mulighed>Gå til din kærestes fødselsdag, og se kampen på tv.
            <vaerdi>10</vaerdi>
        </mulighed>
        <mulighed>Gå til din kærestes fødselsdag, og høre kampen i radioen.
            <vaerdi>5</vaerdi>
        </mulighed>
        <mulighed>Gå til din kærestes fødselsdag, og hverken se eller høre kampen.
            <vaerdi>0</vaerdi>
        </mulighed>
        </svar>
    </spg>
    <spg Id="002">
    <text>Hvis X skal spille kamp på din kærestes fødselsdag, hvad ville du så gøre?</text>
        <svar>
        <mulighed>Købe billet, se kampen og feste med vennerne bagefter.
            <vaerdi>20</vaerdi>
        </mulighed>
        <mulighed>Købe billet, se kampen og tage direkte til din kærestes fødselsdag bagefter.
            <vaerdi>15</vaerdi>
        </mulighed>
        <mulighed>Gå til din kærestes fødselsdag, og se kampen på tv.
            <vaerdi>10</vaerdi>
        </mulighed>
        <mulighed>Gå til din kærestes fødselsdag, og høre kampen i radioen.
            <vaerdi>5</vaerdi>
        </mulighed>
        <mulighed>Gå til din kærestes fødselsdag, og hverken se eller høre kampen.
            <vaerdi>0</vaerdi>
        </mulighed>
        </svar>
    </spg>
        <spg Id="003">
    <text>Hvis X skal spille kamp på din kærestes fødselsdag, hvad ville du så gøre?</text>
        <svar>
        <mulighed>Købe billet, se kampen og feste med vennerne bagefter.
            <vaerdi>20</vaerdi>
        </mulighed>
        <mulighed>Købe billet, se kampen og tage direkte til din kærestes fødselsdag bagefter.
            <vaerdi>15</vaerdi>
        </mulighed>
        <mulighed>Gå til din kærestes fødselsdag, og se kampen på tv.
            <vaerdi>10</vaerdi>
        </mulighed>
        <mulighed>Gå til din kærestes fødselsdag, og høre kampen i radioen.
            <vaerdi>5</vaerdi>
        </mulighed>
        <mulighed>Gå til din kærestes fødselsdag, og hverken se eller høre kampen.
            <vaerdi>0</vaerdi>
        </mulighed>
        </svar>
    </spg>
</skema>
Avatar billede interkriller Nybegynder
19. april 2004 - 16:30 #9
ved godt de er ens (bortset fra ID) men bare dummy data
Avatar billede nute Nybegynder
19. april 2004 - 16:31 #10
og mon ikke denne linie:

<xsl:attribute name="name">name</xsl:attribute>

skal være

<xsl:attribute name="name"><xsl:value-of select="name"/></xsl:attribute>

Men det er én ting jeg ikke helt er med på. i din <xsl:template match="/"> har du denne:

<xsl:apply-templates select="skema/spg"/>

denne linie har du også i <xsl:template match="spg"/>

Dette giver, i mit hovede, ikke nogen mening. når du står på en "spg" node, og prøver at matche "skema/spg", så skal der være en node under "spg" der hedder "skema" ... er dette korrekt ?

/nute
Avatar billede interkriller Nybegynder
19. april 2004 - 16:32 #11
<select>
<xsl:apply-templates select="skema/spg" />
<xsl:attribute name="name">name</xsl:attribute>
            <xsl:for-each select="svar/mulighed">
                                <option>
                    <xsl:attribute name="value"><xsl:value-of select="vaerdi"/></xsl:attribute>
                    <xsl:value-of select="."/>
                </option>
            </xsl:for-each>
</select>

vil jeg gerne skal være noget i stil med:

<select>
<xsl:apply-templates select="skema/spg" />
<xsl:attribute name="name"><xsl:value-of select="@Id"/></xsl:attribute>
            <xsl:for-each select="svar/mulighed">
                                <option>
                    <xsl:attribute name="value"><xsl:value-of select="vaerdi"/></xsl:attribute>
                    <xsl:value-of select="."/>
                </option>
            </xsl:for-each>
</select>
Avatar billede interkriller Nybegynder
19. april 2004 - 16:35 #12
Næh, det kan jeg godt se når du siger det....koden er kommet til verden ved en smule copy/paste + lidt ændringer så måske har der sneget sig en fejl ind.

Men det virker nu alligevel som om at den fatter skema/spg henvisningen
Avatar billede nute Nybegynder
19. april 2004 - 16:39 #13
nuvel ... jeg ville have skrevet både xml'en og xsl'en lidt anderledes:

xsl:

    <spg Id="001">
        <text>Hvis X skal spille kamp på din kærestes fødselsdag, hvad ville du så gøre?</text>
        <svar>
            <mulighed vaerdi="20">Købe billet, se kampen og feste med vennerne bagefter.</mulighed>
            <mulighed vaerdi="15">Købe billet, se kampen og tage direkte til din kærestes fødselsdag bagefter.</mulighed>
            <mulighed vaerdi="10">Gå til din kærestes fødselsdag, og se kampen på tv.</mulighed>
            <mulighed vaerdi="5">Gå til din kærestes fødselsdag, og høre kampen i radioen.</mulighed>
            <mulighed vaerdi="0">Gå til din kærestes fødselsdag, og hverken se eller høre kampen.</mulighed>
        </svar>
    </spg>

eneste forskel er at jeg har lagt 'vaerdi' som en attribut, istedet for en node. xml'en bliver meget pænere. xsl'en ville jeg have skrevet sådan:

<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"?>
<xsl:stylesheet xmlns:xsl="http://www.w3.org/1999/XSL/Transform" version="1.0">
    <xsl:output method="xml" doctype-public="-//WAPFORUM//DTD WML 1.1//EN" media-type="text/vnd.wap.wml" doctype-system="http://www.wapforum.org/DTD/wml_1.1.xml" encoding="ISO-8859-1"/>
    <xsl:template match="/">
        <wml>
            <card id="card1" title="Spg">
                <do type="accept" label="Send">
                    <go href="#card2"/>
                </do>
                <p>
                    <b>Velkommen til fodbold testen.</b>
                </p>
                <p>I denne test kan du måle hvor meget du holder med dit hold, svar på alle spørgsmål</p>
                <xsl:apply-templates/>
            </card>
            <card id="card2" title="Send">
                <p>Du valgte: $(name)</p>
            </card>
        </wml>
    </xsl:template>
    <xsl:template match="spg">
        <p>
            <b>
                <xsl:value-of select="text"/>
            </b>
            <br/>
        </p>
        <p>
            <select>
                <xsl:attribute name="name">name<xsl:value-of select="@Id"/></xsl:attribute>
                <xsl:apply-templates/>
            </select>
        </p>
    </xsl:template>
    <xsl:template match="svar"/>
    <xsl:template match="mulighed">
        <option>
            <xsl:attribute name="value"><xsl:value-of select="@vaerdi"/></xsl:attribute>
            <xsl:value-of select="."/>
        </option>
    </xsl:template>
</xsl:stylesheet>

/nute
Avatar billede interkriller Nybegynder
19. april 2004 - 16:39 #14
Jeg roder lidt rundt i template stierne, men i kildekoden for de variabler den værdi jeg vil have.... af en eller anden årsag
Avatar billede nute Nybegynder
19. april 2004 - 16:41 #15
ups ... denne:

<xsl:template match="svar"/>

skal være

<xsl:template match="svar">
    <xsl:apply-templates/>
</xsl:template>
Avatar billede interkriller Nybegynder
19. april 2004 - 16:51 #16
Jamen nu skal du høre....

Jeg kan se i min emulator, at det har gjort en forskel (da dropdown menuen har en værdi som default, hvilken den ikke havde før) og at hver namevariabel er forskellig (hvilket tidligere gjorde, at drop down menuen IKKE havde en default værdi)

Men...den melder fejl på min telefon og skriver ingen værdi ud i emulatoren (altså i card2)
Avatar billede interkriller Nybegynder
19. april 2004 - 16:52 #17
www.krjes.mudweb.dk/xsl/idg hvis det kan hjælpe....

dette er det output jeg for:

<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"?><!DOCTYPE wml PUBLIC "-//WAPFORUM//DTD WML 1.1//EN" "http://www.wapforum.org/DTD/wml_1.1.xml"><wml><card id="card1" title="Spg"><do type="accept" label="Send"><go href="#card2" /></do><p><b>Velkommen til fodbold testen.</b></p><p>I denne test kan du måle hvor meget du holder med dit hold, svar på alle spørgsmål</p><p><b>Hvis X skal spille kamp på din kærestes fødselsdag, hvad ville du så gøre?</b><br /></p><p><select name="name001">Hvis X skal spille kamp på din kærestes fødselsdag, hvad ville du så gøre?<option value="20">Købe billet, se kampen og feste med vennerne bagefter.
            </option><option value="15">Købe billet, se kampen og tage direkte til din kærestes fødselsdag bagefter.
            </option><option value="10">Gå til din kærestes fødselsdag, og se kampen på tv.
            </option><option value="5">Gå til din kærestes fødselsdag, og høre kampen i radioen.
            </option><option value="0">Gå til din kærestes fødselsdag, og hverken se eller høre kampen.
          </option></select></p><p><b>Hvis X skal spille kamp på din kærestes fødselsdag, hvad ville du så gøre?</b><br /></p><p><select name="name002">Hvis X skal spille kamp på din kærestes fødselsdag, hvad ville du så gøre?<option value="20">Købe billet, se kampen og feste med vennerne bagefter.
            </option><option value="15">Købe billet, se kampen og tage direkte til din kærestes fødselsdag bagefter.
            </option><option value="10">Gå til din kærestes fødselsdag, og se kampen på tv.
            </option><option value="5">Gå til din kærestes fødselsdag, og høre kampen i radioen.
            </option><option value="0">Gå til din kærestes fødselsdag, og hverken se eller høre kampen.
          </option></select></p><p><b>Hvis X skal spille kamp på din kærestes fødselsdag, hvad ville du så gøre?</b><br /></p><p><select name="name003">Hvis X skal spille kamp på din kærestes fødselsdag, hvad ville du så gøre?<option value="20">Købe billet, se kampen og feste med vennerne bagefter.
            </option><option value="15">Købe billet, se kampen og tage direkte til din kærestes fødselsdag bagefter.
            </option><option value="10">Gå til din kærestes fødselsdag, og se kampen på tv.
            </option><option value="5">Gå til din kærestes fødselsdag, og høre kampen i radioen.
            </option><option value="0">Gå til din kærestes fødselsdag, og hverken se eller høre kampen.
          </option></select></p></card><card id="card2" title="Send"><p>Du valgte: $(name)</p></card></wml>
Avatar billede interkriller Nybegynder
19. april 2004 - 16:53 #18
undskyld data-disiplinen
Avatar billede interkriller Nybegynder
19. april 2004 - 16:58 #19
Avatar billede nute Nybegynder
19. april 2004 - 16:58 #20
grunden til at du har en "default" værdi, er fordi det ikke er en tom <option> til at starte med. Dette kan du få, ved at lave denne:

<xsl:template match="svar">
    <xsl:apply-templates/>
</xsl:template>

om til:

<xsl:template match="svar">
    <option value=""/>
    <xsl:apply-templates/>
</xsl:template>

nu har jeg ingen forstand på wap/wml, så jeg aner desværre ikke hvordan de forskellige <card/> fungerer :-|

men én måde at læse problemerne på, er jo at lave siden "i hånden" (uden at transformere xml), få denne til at fungere, og derefter bør det jo være nemt at overføre dette til din xsl ?!
Avatar billede interkriller Nybegynder
19. april 2004 - 17:03 #21
ja jeg tror desværre problemet er, at der er et problem med at sætte "name" til andet end "name" i WML.
På samme måde, som jeg tidligere er erfaret, at <input type=radio"> ikke er gyldigt i WML...

Så er det jo nok bare en helt anden syntax jeg skal have fat i
Avatar billede interkriller Nybegynder
19. april 2004 - 17:07 #22
SÅ vil jeg kaste dette spørgsmål ud til gud og hvermand:

kan man sætte en <select name=""> variabel til andet end name i WML.
Og hvis...Hvordan?
Avatar billede nute Nybegynder
19. april 2004 - 17:34 #23
det ser ud til at du sagtens kan gøre dette, men den vil ikke acceptere talværdier i  'name' attributten ? Hvis du, for sjov, sætter 'Id', på din <spg/> node, til fx "en", "to" og "tre". kør transformationen, og validér.
Avatar billede interkriller Nybegynder
19. april 2004 - 20:01 #24
Har netop prøvet....Var kommet frem til det samme :)

Så virker det som XHTML dokument, men ikke som WML dokument (WAP). Og jeg skal desværre have sitet bagudkompatibelt.

Problemet i WML validatoren må være noget andet, jeg må kigge på det. Smid et svar, jeg kom et godt stykke af vejen og fik optimeret min kode en smule :)
Avatar billede nute Nybegynder
20. april 2004 - 09:15 #25
"Så virker det som XHTML dokument, men ikke som WML dokument (WAP). Og jeg skal desværre have sitet bagudkompatibelt" - XHTML og WML har da intet med hinanden at gøre. en almindelig browser er ikke bygget til at læse WML, så jeg forstår ikke helt hvad du mener med bagudkompatibilitet.
Avatar billede interkriller Nybegynder
20. april 2004 - 09:48 #26
Nej det kan jeg da godt forstå. Men here goes:

Jeg skal have lavet et site kom kan ses på mange forskellige mobiltelefoner. Heriblandt "old school" telefoner som kun kan læse WAP 1.0 (kun tekst.
Så er der telefoner med WAP 2.0 hvor farver og billeder er en mulighed.
Og sidst skal de nyeste mobiltelefoner med xhtml understøttelse også se siden med de muligheder XHTML åbner op for.

Jeg har et asp dokument som alt efter hvilken telefon du åbner siden med, bruger et svarende XSLT til at genrere enten en WML til 1.1 - 2.0 eller en XHTML fil.

Det jeg mente i ovenstående er, at det script vil virke i en browser eller telefon med XHTML understøttelse, men desværre ikke i "old-school telefoner" med WAP.

Men nu ser det ud til, at mit problem er noget med WML syntaxen at gøre.
Men smid et svar du hjalp mig et stykke hen af vejen :)
Avatar billede interkriller Nybegynder
20. april 2004 - 09:51 #27
Det er et skoleprojekt og er startet helt fra bunden for et par uger siden, derfor de lidt mystiske XSL/XML koder
Avatar billede nute Nybegynder
20. april 2004 - 09:52 #28
ah ... oki :-)

*svar*
Avatar billede nute Nybegynder
20. april 2004 - 10:01 #29
- takker -

:o]
Avatar billede interkriller Nybegynder
20. april 2004 - 10:10 #30
np
Avatar billede interkriller Nybegynder
20. april 2004 - 11:41 #31
Lige siddet og kigget lidt på det...

Måske du kunne sige hvorfor at spørgsmålet er inde i <select> og ikke før???

altså sagt med nørde ord:

<xsl:value-of select="text"/>

er inde i <select></select>

højst sansynligt pga <xsl:apply-templates/>

men er som sagt lidt grøn...er det noget du kan gennemskue (selvom point er givet)
Avatar billede interkriller Nybegynder
20. april 2004 - 12:32 #32
DOOOOOOOOOOOOOOOOOH det var den tekst der stod i select der lavede lort i den...Nu må jeg bare se om jeg kan få det fjernet
Avatar billede nute Nybegynder
20. april 2004 - 12:35 #33
hmm ... såvidt jeg kan se, så er der ikke noget 'text' inde i din <select>. Her ligger jo 'text' udenfor:

<xsl:template match="spg">
        <p>
            <b>
                <xsl:value-of select="text"/>
            </b>
            <br/>
        </p>
        <p>
            <select>
                <xsl:attribute name="name">name<xsl:value-of select="@Id"/></xsl:attribute>
                <xsl:apply-templates/>
            </select>
        </p>
    </xsl:template>

/nute
Avatar billede interkriller Nybegynder
20. april 2004 - 12:50 #34
ja men i outputtet smider den alligevel (outputtet af:)<xsl:value-of select="text"/> ind i <select>

Også selvom jeg sletter <xsl:value-of select="text"/> i koden

her er output i validator:

1: <?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"?><!DOCTYPE wml PUBLIC "-//WAPFORUM//DTD WML 1.1//EN" "http://www.wapforum.org/DTD/wml_1.1.xml"><wml><card id="card1" title="Spg"><do type="accept" label="Send"><go href="#card2" /></do><p><b>Velkommen til fodbold testen.</b></p><p>I denne test kan du måle hvor meget du holder med dit hold, svar på alle spørgsmål</p><p><b>Hvis X skal spille kamp på din kærestes fødselsdag, hvad ville du så gøre?</b><br /></p><p><select name="name001">Hvis X skal spille kamp på din kærestes fødselsdag, hvad ville du så gøre?<option value="20">Købe billet, se kampen og feste med vennerne bagefter.
  2:             </option><option value="15">Købe billet, se kampen og tage direkte til din kærestes fødselsdag bagefter.
  3:             </option><option value="10">Gå til din kærestes fødselsdag, og se kampen på tv.
  4:             </option><option value="5">Gå til din kærestes fødselsdag, og høre kampen i radioen.
  5:             </option><option value="0">Gå til din kærestes fødselsdag, og hverken se eller høre kampen.
  6:           </option></select></p><p><b>Hvis X skal spille kamp på din kærestes fødselsdag, hvad ville du så gøre?</b><br /></p><p><select name="name002">Hvis X skal spille kamp på din kærestes fødselsdag, hvad ville du så gøre?<option value="20">Købe billet, se kampen og feste med vennerne bagefter.
  7:             </option><option value="15">Købe billet, se kampen og tage direkte til din kærestes fødselsdag bagefter.
  8:             </option><option value="10">Gå til din kærestes fødselsdag, og se kampen på tv.
  9:             </option><option value="5">Gå til din kærestes fødselsdag, og høre kampen i radioen.
  10:             </option><option value="0">Gå til din kærestes fødselsdag, og hverken se eller høre kampen.
  11:           </option></select></p></card><card id="card2" title="Send"><p>Du valgte: $(name)</p></card></wml>
Avatar billede interkriller Nybegynder
20. april 2004 - 12:51 #35
"Hvis X skal spille kamp på din kærestes fødselsdag, hvad ville du så gøre?"

Bliver smidt ind i select også selvom jeg sletter <xsl:value-of select="text"/> i koden
Avatar billede interkriller Nybegynder
20. april 2004 - 12:52 #36
tror fejlen ligger i "apply-templates" hvor for meget information bliver hentet ind
Avatar billede nute Nybegynder
20. april 2004 - 12:54 #37
ahh... lav en

<xsl:template match="text"/>

og smid den til sidst i din kode (i linien før </xsl:stylesheet>)
Avatar billede interkriller Nybegynder
20. april 2004 - 13:00 #38
DADAdadadaaaaa YES SIR

Der var det, ærgeligt man ikke kan smide mere end 100% karma på dig :)

Det virkede...

Takker og bukker
Avatar billede nute Nybegynder
20. april 2004 - 13:03 #39
fino :-)

100 points er da også meget fint ;)

selv tak !